dj_messiah Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 leste nettop på siden til cerwin vega at det kommer en ny serie som heter Classic. er det noen som vet om den er bedre enn dc serien og sånt? Lenke til kommentar
dj_messiah Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 her er forresten en link Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Ja den classic serien virker spennende! Spesielt med den største versjonen (CLSC-215) som spiller helt ned i 24 herts!!! Men så spørs det bare om man ikke bør ha et passelig stort rom/stue for å få full effekt av de da? Selv har jeg V-12f og er bra fornøyd me de...de er lette å drive og setter ikke krav til størrelse på rommet..... My those boy's got BIG woofers!!! Endret 14. april 2004 av vincent_vega Lenke til kommentar
moho Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Mye trøkk for pengene her, særlig etter at de sank drastisk i pris for en stund siden. Største classic krever nok sitt rom, eller så kan man jo bare kjøpe en mindre høyaler da.. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Jeg hørte såvidt på CLSC-15 for et par uker siden. Jeg synes den hadde en god del mindre kabinettresonans enn V-15F. Ellers var det egentlig ikke noe spesielt med den. Det har forresten komme en egen lyd og bilde del på forumet. Endret 15. april 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Haanz Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Eg reknar med det er fest du skal bruke dei til? Viss ikkje må du jo så klart gå for Bowers&Wilkins Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) De høytalerene er så stygge at jeg ikke finner de ordene og denne posten er feilpostet. edit: hel haug av skrivefeil og sikkert noen fortsatt Endret 14. april 2004 av evorkahn Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 og denne posten er feilpostet. det er (var) den ikke! ta en kikk på datoen på det første inlegget.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå