Redaksjonen. Skrevet 21. juni 2022 Del Skrevet 21. juni 2022 Intels Arc-grafikkort er endelig lansert – men bare i Kina Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juni 2022 Del Skrevet 21. juni 2022 Stemmer ikke helt at RE-BAR kun støttes på 10th Gen. Jeg har det aktivert på min 8700K. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 21. juni 2022 Del Skrevet 21. juni 2022 TheKims skrev (3 timer siden): Stemmer ikke helt at RE-BAR kun støttes på 10th Gen. Jeg har det aktivert på min 8700K. Artikkelen kunne nok vært litt tydeligere på hva de mener med støtte, tipper at det artikkelforfatter prøver å formidle er følgende: “The system configurations below with Resizable BAR are required for optimal performance with Intel® Arc™ A-Series Graphics.” CPU Motherboard 12th Gen Intel® Core™ Processors Intel 600 Series motherboard with Resizable BAR support enabled 11th Gen Intel® Core™ Processors 10th Gen Intel® Core™ Processors Intel 500 Series motherboard with Resizable BAR support enabled Intel 400 Series motherboard with Resizable BAR support enabled Kilde. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. juni 2022 Del Skrevet 22. juni 2022 8 hours ago, NoBo said: Artikkelen kunne nok vært litt tydeligere på hva de mener med støtte, tipper at det artikkelforfatter prøver å formidle er følgende: “The system configurations below with Resizable BAR are required for optimal performance with Intel® Arc™ A-Series Graphics.” Stemmer. Jeg ser jeg formulerte meg litt upresist. Håper det er bedre nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå