MiniaturX Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hei Er det noen som vet fraktpris (på et par mod chipper) og leveringstid (om varene er på lager) fra www.the-console-corner.com ???? Lenke til kommentar
solidsnake88 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Tror...ikke vet.. 10-20$ Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Jeg har bestilt to ganger: Leveringstid har begge gangene vært ca 6 dager (inkludert VISA betaling og forsinkelsene det medfører). Men i følge andre kan det ta opptil 2 uker. Porto: Første gangen betalte jeg 17 kroner i porto, andre gangen betalte jeg 35 kroner i porto (begge gangene 2stk modchip). Aner ikke hvorfor det var dyrere den andre gangen. Du velger selv hva det skal koste når du bestiller, og husk på at de billigste alternativene er vanlig brev - altså ikke noe å satse på hvis du bestiller dyre ting (i tilfelle det skulle blitt rotet bort). Endret 12. januar 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå