Maxiraze Skrevet 21. juni 2022 Del Skrevet 21. juni 2022 Har spilt den del F1 2020 og 2021 med kontroller. Nå har jeg kjøpt meg ratt, pedaler og stol. Følger med på F1 på TV, så er gøy å spille F1. Men det er så synd at spillet er elendig laget.. Kanskje i hovedsak for meg som kun spiller på nett. Masse loadingscreen, som også ofte kan "henge" seg. Alt for mange med for mye ping som gjør at motstandere hopper og spretter rundt. Dårlig ranking system, ganske få motstandere osv osv. Så nå er jeg på utkikk etter et, kanskje to bilspill. Første pri er et sim spill for spilling på nett (glad i konkurranse mot mennesker ) Hvilket/hvilke spill anbefaler dere. Håper også å få med venner til å spille, men da de spiller mindre bilspill burde det kanskje også være et spill som tillater forskjellige biler samtidig (slik at man kan velge litt "handikap") eller bare tregere bilklasser som er enkelere for alle. Gøy med F1, men lite nybegynnervenlig. Andre pri er et sim spill med bra karrieremodus. Kanskje gjerne der man starter med dårlig bil, for så å jobbe seg oppover. GT7 er vel bra, men det er vel kun til PS? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. juni 2022 Del Skrevet 21. juni 2022 Arcade og slikt til PC blir vel Forza eller Grid serien Simracing blir Asetto Corsa og iRacing Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. juni 2022 Del Skrevet 21. juni 2022 Ta en titt I denne tråden. Mye snakk om både utstyr og spill. 2 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 21. juni 2022 Del Skrevet 21. juni 2022 (endret) Maxiraze skrev (2 timer siden): Har spilt den del F1 2020 og 2021 med kontroller. Nå har jeg kjøpt meg ratt, pedaler og stol. Følger med på F1 på TV, så er gøy å spille F1. Men det er så synd at spillet er elendig laget.. Kanskje i hovedsak for meg som kun spiller på nett. Masse loadingscreen, som også ofte kan "henge" seg. Alt for mange med for mye ping som gjør at motstandere hopper og spretter rundt. Dårlig ranking system, ganske få motstandere osv osv. Så nå er jeg på utkikk etter et, kanskje to bilspill. Første pri er et sim spill for spilling på nett (glad i konkurranse mot mennesker ) Hvilket/hvilke spill anbefaler dere. Håper også å få med venner til å spille, men da de spiller mindre bilspill burde det kanskje også være et spill som tillater forskjellige biler samtidig (slik at man kan velge litt "handikap") eller bare tregere bilklasser som er enkelere for alle. Gøy med F1, men lite nybegynnervenlig. Andre pri er et sim spill med bra karrieremodus. Kanskje gjerne der man starter med dårlig bil, for så å jobbe seg oppover. GT7 er vel bra, men det er vel kun til PS? Enkelt forklart, om du spiller på pc og vil ha et godt bilspill - Forza Horizon. Fantastisk grafikk, lyd, masse å finne på sammen med venner. Om du skal spille noe som forsøker å simulerer virkeligheten synes jeg Asetto Corsa Competezione er det beste, noe bedre GT sim får du ikke i mine øyne, og vil du konkurrere og bli bedre er det rette stedet å gå til. Det er veldig dårlig optimalisert for å tullespille med noen venner, om ikke du synes den faktiske kjøringen er gøy er det ingenting annet her. Ikke politibiler, musikk, NOS eller korte skjørt. Assetto Corsa bytter inn litt sim-nøyaktighet med langt flere biler/baner og har vannvittig mange spillere. Med AC Content Manager er det superlett å manøvrere mods, instillinger og bruke spillet. Det finnes menyer til dette i grunnspillet, men det er håpløst dårlig. Ingen bør spille AC uten content manager. Tullespilling med forskjellige biler er lettere her. Det finnes flere cruiseservere hvor man får et stykke trafiikert motorvei man kan kjøre med venner - kjøre forbi hverandre og burne eller hva dere driver med, det legger ikke jeg meg opp i. Endret 21. juni 2022 av DrAlban3000 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå