Ultralum Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Bra progresjon. Og så har du opparbeida deg 1.5 års erfaring på 11 måneder? Haha runda oppover, men er ca 2,5 år ja. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. desember 2018 Del Skrevet 21. desember 2018 Bra progresjon. Og så har du opparbeida deg 1.5 års erfaring på 11 måneder? HÆ?! Mener du at du ikke teller erfaring i årsverk?! Lenke til kommentar
xaco Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Stillingstittel: Systemutvikler/konsulentErfaring: 2-3 årArbeidsoppgaver: Fullstack utvikler.Utdanning: B.Sc UiOÅrsinntekt: 650 000 + standard godene, betalt mobil, internett etc etc Lenke til kommentar
Visum Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 (endret) Jeg tror du tjener lite i forhold til erfaring og lønn. Kjenner personlig folk uten utdanning som tjener nesten like mye som deg, men de er React-utviklere/Javascript. Endret 22. desember 2018 av Riktig Lønn Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. desember 2018 Del Skrevet 22. desember 2018 Uenig, 650k med en bachelor etter 2-3 år er bra. Sjekk lønnstatistikken til tekna feks, og husk på at alle der har master. 3 Lenke til kommentar
ReWrite Skrevet 23. desember 2018 Del Skrevet 23. desember 2018 Hva du jobber som: Pre-Sales Engineer Hvor gammel du er: 33Hva du tjener du i timen/månedslønn: 111.608,- i mnd + kommisjon. Ligger i snitt på 1.5 til 1.7 i året. Hvor mye betaler du i skatt? Altfor høyt.. 45% + Utdanning: IKT-Fagbrev Annet: internett, mobil og god pensjon Meget fornøyd blitt de siste årene. Lenke til kommentar
blåskoene Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Er i ferd med å gå på flere intervjuer nå men den første jeg sa ja til: Stillingstittel: Jr Utvikler Erfaring: 0 år (begynner etter vårsemesteret) Arbeidsoppgaver: systemutvikling (hardware produsent) Utdanning: B.Sc UiOÅrsinntekt: 550 000 + standard godene, betalt mobil, internett Lenke til kommentar
Proxy123 Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 (endret) Jeg har fått et slik tilbud, men usikker om jeg skal ta det. Er dette et bra tilbud? Stillingstittel: Konsulent Erfaring: 0 år Arbeidsoppgaver: Systemutvikling Utdanning: Bachelor UiO Sted: Oslo Årsinntekt: 490 000 + betalt mobil, internett. Signering bonus 20 000. Endret 13. januar 2019 av Proxy123 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Startlønna er nok ikke blant bransjens beste, men det kan jo hende lønnsutviklingen er bra de første årene. Det er som regel da man opplever størst lønnsvekst. Du kan jo spørre hva du kan forvente i lønnsutvikling de neste 5 årene f.eks. hvis du vurderer å takke nei på grunn av lønn. Lenke til kommentar
Ryel Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 (endret) Stillingstittel: IT-Konsulent Sektor: Privat Arbeidsoppgaver: Backend utvikler Erfaring: 0 år Alder: 22 Utdanning: Prog&Nett på UiO, Bachelor. Årsinntekt: 505 + andre bonuser Sted: Oslo Stillingstittel: IT-Konsulent Sektor: Privat Arbeidsoppgaver: Backend utvikler Erfaring: 1 år Alder: 23 Utdanning: Prog&Nett på UiO, Bachelor. Årsinntekt: 535 + andre bonus Sted: Oslo Usikker om det var så bra økning, men jaja. Endret 12. januar 2019 av Ryel Lenke til kommentar
Jorji Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Er det noen her som kjenner til hva som er normalt vedr. økonomisk kompensasjon ved bakvakt? Vi skal nå starte med rullerende bakvakt, det vil si at vi har bakvakt hver tredjeuke fra mandag 07:00 til neste mandag 07:00. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 (endret) Det kommer litt an på kravene til å ha vakt tenker jeg. Jeg har hatt chill vakt der jeg bare må svare innenfor 1 time, og om det skjer noe om natten er det greit å ta det neste morgen. Øl til middag ok, ikke lov å drikke seg full. De merker man ikke så mye til. Og så har jeg vært borti vaktordninger der man må være pålogget PC og svare innen 15 minutter. Disse er veldig stress, kan ikke gjøre noen ting. Må ha med PC på trening, bussen, alarm som vekker deg om natten osv. Sånn vakt er veldig stress, og bør da betale tilsvarende. 100-150 kr timen man er on-call vil jeg si er vanlig, samt full lønn (+ evt overtid) i fra det man må ta tak i noe. Har man regelmessig vakt som en del av stillingen sin er det kanskje bakt inn i lønn osv. fra før av. Endret 15. januar 2019 av Matsemann Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 (endret) Når du sier bakvakt, er det da bak en vakt som er første ledd og løser mesteparten av utfordringer? Altså at normal vakt eskalerer til bakvakt ved behov? Hos oss er vakt kompensert med 10.000 kr for én uke, 24/7. Vi har da 1 time respons. Eventuelle utrykninger/oppdrag kompenseres time for time, men minimum 2 timer. Bakvakt har et tillegg på 30.000 kr i året (så vidt jeg vet), og er bakvakt 24/7/365, men har ingen responstid eller krav utover å hjelpe så godt som mulig. Det er vel 3-4 bakvakter, så hvis én er utilgjengelig, så hopper man videre på neste. Endret 15. januar 2019 av NoTrace Lenke til kommentar
Jorji Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Takk for svar, det er fint å ha en pekepinn da dette ikke avklart hos oss enda. Har ikke noe informasjon om responstid enda, men vakten skal være tilgjengelig hele døgnet utenfor normal åpningstid hos support (08-16 man-fre). Ansvaret for vakten er feilretting hvis det skulle oppstå kritiske feil, eller ting som ikke kan vente til neste virkedag. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Steder jeg jobbet før har ca. 6000 for en vaktuke. Rykktillegg på rundt 700 hvis man rykker ut, 100% overtid fra første time, minimum to timer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 ca 8 års erfaring, 36, privat selskap oslo (4,5 års ansiennitet), c# .net CMS noe frontend og en del kundekontakt. webutvikling på viktige prosjekter. (er solgt inn som senior utvikler, men har ikke blitt gitt tittelen av min leder - som plager meg litt) 615 000 før skatt. tjener jeg for lite? Finnes det noen tekna medlemmer her som kan slå opp riktige tall for meg basert på hva jeg nevner over, og sende på PM? på forhånd takk Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 ca 8 års erfaring, 36, privat selskap oslo (4,5 års ansiennitet), c# .net CMS noe frontend og en del kundekontakt. webutvikling på viktige prosjekter. (er solgt inn som senior utvikler, men har ikke blitt gitt tittelen av min leder - som plager meg litt) 615 000 før skatt. tjener jeg for lite? Finnes det noen tekna medlemmer her som kan slå opp riktige tall for meg basert på hva jeg nevner over, og sende på PM? på forhånd takk Hva med å melde seg inn i Tekna og finne det ut selv? 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 ca 8 års erfaring, 36, privat selskap oslo (4,5 års ansiennitet), c# .net CMS noe frontend og en del kundekontakt. webutvikling på viktige prosjekter. (er solgt inn som senior utvikler, men har ikke blitt gitt tittelen av min leder - som plager meg litt) 615 000 før skatt. tjener jeg for lite? Finnes det noen tekna medlemmer her som kan slå opp riktige tall for meg basert på hva jeg nevner over, og sende på PM? på forhånd takk Definitivt lavt, ja. Med 8 års erfaring bør du i alle fall ligge på 800k Lenke til kommentar
Visum Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 (endret) ca 8 års erfaring, 36, privat selskap oslo (4,5 års ansiennitet), c# .net CMS noe frontend og en del kundekontakt. webutvikling på viktige prosjekter. (er solgt inn som senior utvikler, men har ikke blitt gitt tittelen av min leder - som plager meg litt) 615 000 før skatt. tjener jeg for lite? Finnes det noen tekna medlemmer her som kan slå opp riktige tall for meg basert på hva jeg nevner over, og sende på PM? på forhånd takk Du tjener like mye som min kompis som har ett års erfaring. Endret 19. januar 2019 av Riktig Lønn Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 19. januar 2019 Del Skrevet 19. januar 2019 Du tjener like mye som min kompis som har ett års erfaring. Da har kompisen din en jævla bra lønn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå