Salvesen. Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden ps5 skrev (4 minutter siden): Dette er nok et felt som er ekstremt godt egnet for ai, jeg ville i hvert fall ikke startet på karrierebygging her nå om jeg ikke allerede var etablert (ikke jeg men altså da hypotetisk). Men tipper du tråkket på noen ømme sap tær her uten å være sikker 😄 Nei jeg hadde ikke heller gått den veien men når en først har spesialisert seg i noe så sært så er det kanskje en mulighet om bankene ikke gir innpass😅 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 28 minutes ago, Salvesen. said: Nei jeg hadde ikke heller gått den veien men når en først har spesialisert seg i noe så sært så er det kanskje en mulighet om bankene ikke gir innpass😅 Min hypotese er at ts ikke har cobol i sekken men ser etter en rask payday og fant noen eldgamle tips om at cobol var veien (som det var i 1999). Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden ps5 skrev (2 minutter siden): Min hypotese er at ts ikke har cobol i sekken men ser etter en rask payday og fant noen eldgamle tips om at cobol var veien (som det var i 1999). Ja det er en veldig rar greie å komme ut med, eneste mulighet jeg ser er at ts er selvlært og har av en eller annen grunn valgt cobol og ikke .net eller annet som typisk læres ved universitetene om dagen på entry level. Lenke til kommentar
Gjest 19c61...35b Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 20 minutes ago, Salvesen. said: Ja det er en veldig rar greie å komme ut med, eneste mulighet jeg ser er at ts er selvlært og har av en eller annen grunn valgt cobol og ikke .net eller annet som typisk læres ved universitetene om dagen på entry level. https://sebgroup.com/career/who-are-you/graduates-and-students/seb-cobol-academy Anonymous poster hash: 19c61...35b Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) 20 minutes ago, Guest 19c61...35b said: https://sebgroup.com/career/who-are-you/graduates-and-students/seb-cobol-academy Anonymous poster hash: 19c61...35b Hvis du har fullført denne bør du søke hos seb. Cobol-implementasjoner er i hovedsal ekstremt tilknyttet/tilpasset hver organisasjon og du har derfor helt sikkert fått kursing spesielt tilpasset sebs behov. Dette i sterk kontrast til mer moderne språk og rammeverk som er langt mer generelle og kan brukes på tvers av organisasjoner uten større onboarding. Endret 1 time siden av ps5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå