Salvesen. Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars sprintball96 skrev (45 minutter siden): Stillingstittel: Systemutvikler Sektor: Statlig Arbeidsoppgaver: Backend og frontend Utdanning: Bachelor, dataingeniør Erfaring: 3 år Alder: 28 Årsinntekt: 700k Goder: Mobil, trening i arbeidstid Sted: Oslo Godt å se at staten gir ekstra tillegg til de "nye", 10% er nok veldig bra for året. 1 Lenke til kommentar
ok... Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Stillingstittel: konsulent Sektor: privat Arbeidsoppgaver: utvikler Utdanning: Bachelor data Erfaring: 3 år Alder: 24 Årsinntekt: 850k (ca 50-100k bonus basert på overskudd) Goder: standard (mobil, bredbånd osv) Sted: Oslo Lenke til kommentar
V8Climber Skrevet mandag kl 09:19 Del Skrevet mandag kl 09:19 On 4/24/2022 at 7:34 PM, V8Climber said: Update: Har blitt tilbudt 750k i fastlønn, eller 660k fastledd + variabelt tillegg (~130k ved 80% fakturering). Stillingstittel: Konsulent Sted: Drammen Erfaring: 5.5 år Alder: 28 år Sertifisering: Ingen. Utdanning: Bachelor informatikk Arbeidsoppgaver: Fullstack Typescript (React/Node) Goder: Telefon, bredbånd, fakturerbar kompetanseutvikling Årsinntekt: 910k (fastledd rundt 700k, resten variabel lønn, litt under 100% fakturering) Har hatt ganske middels økning siden jobbytte, men virker som jeg fortsatt ligger relativt høyt. Er det noe å hente om jeg nå bytter jobb, eller må jeg belage meg på å gå sidelengs i lønn? Ser Bouvet har kontor i Drammen, men de er vel ikke akkurat lønnsledende? Lenke til kommentar
yoto0202 Skrevet mandag kl 14:18 Del Skrevet mandag kl 14:18 Noen som vet hva Crayon betaler i lønn for noen med 4-5 års erfaring? Lenke til kommentar
Gjest b43ae...15d Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Stillingstittel: Utvikler Sektor: Statlig Sted: Oslo området Erfaring: 4 år Alder: 32 år Sertifisering: Ingen. Utdanning: Bachelor dataingeniør Arbeidsoppgaver: SRE Årsinntekt: 720k Vurderer å bytte nå, men sliter med å skaffe jobbtilbud som bumper lønna noe særlig. Anonymous poster hash: b43ae...15d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå