Matsemann Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Salvesen. skrev (3 minutter siden): Med annen relevant info. Og som konsulent er "annen relevant info" jo hva man har gjort de årene. Lettest forklart ved å peke til kunder/prosjekter man har vært på.. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 13 minutes ago, Salvesen. said: Hvorfor i alle dager skal du bruke kunder i CV? En CV inneholder utdannelse og selskap du har jobbet hos. Med annen relevant info. men jeg lister ikke opp FBI på CV selv om jeg har jobbet med de som kunde… De fleste kunder kan oppgis på prosjektcv. Det finnes noen unntak. Detaljgrad må selvsagt vurderes og kan i værste fall begrenses til periode. 1 Lenke til kommentar
Stvgr Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Det er standard praksis å inkludere tidligere kunder i CV når man selger seg ut til nye kunder som konsulent. Det er strengt tatt ikke nødvendig når man er jobbsøker, men skader vel ikke. Meeen, det er jo ganske latskap å ikke gidde å lage en egen CV. Det er ikke verre enn å opprettholde en LinkedIn-profil og eksportere derfra. 1 Lenke til kommentar
Stvgr Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) . Endret 2 timer siden av Stvgr Duplikat Lenke til kommentar
Gjest 740fe...731 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 13 minutes ago, Salvesen. said: Hvorfor i alle dager skal du bruke kunder i CV? En CV inneholder utdannelse og selskap du har jobbet hos. Med annen relevant info. Sant, det var ikke helt gjennomtenkt 😅 Jeg bruker konsulent-CV-en når vi sender tilbud til kunder, så jeg har glemt hvordan en "vanlig" CV ser ut, spesielt for konsulenter. Jeg har laget en egen CV til jobbsøking uten å oppgi noen kunder, men jeg er usikker på hva som er standard. Pleier folk å oppgi hvilke kunder de har jobbet for i CV-en? Anonymous poster hash: 740fe...731 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Har hatt en del konsulenter som har søkt til stillinger jeg har utlyst. Har aldri sitt noe slikt, ikke aner jeg hvorfor jeg trenger den informasjonen heller. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 40 minutes ago, Salvesen. said: Har hatt en del konsulenter som har søkt til stillinger jeg har utlyst. Har aldri sitt noe slikt, ikke aner jeg hvorfor jeg trenger den informasjonen heller. Høres vel ut som ts søker på nytt konsulentselskap som jo selger prosjektcv til sine kunder så da er jo prosjektcv høyst relevant. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå