Gå til innhold

Store forskjeller for «Prismatch»


Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Ser at bruken av "kundefordeler" nå er blitt en lett hårete affære. F.eks XXL fronter hardt med sine 3 kundefordeler Prismatch, Fornøydgaranti og "100 dagers åpent kjøp". Problemet er at de har alle mange betingelser, som det da forventes at forbruker må lese grundig før kjøp. Kan man egentlig forvente det? Altså om man kjører hardt på de nevnte begrep, skapes det jo en forventning til at du i det minste vil kunne slippe bekymringen om varen er til halv pris i morgen.

Ser man på avisen deres som kommer i posten er begrepene nevnt i avisen hver gang. Men man må inn på nettsidene for å kunne lese hva som faktisk ligger i begrepet, og ikke minst betingelsene.

Er dette greit? Hva sier egentlig Forbrukertilsynet om den slags markedsføring? Innafor? 

 

PS. Flytt gjerne posten om den egentlig hører innunder juss...

Endret av Pop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...