barebjorn Skrevet 20. juni 2022 Del Skrevet 20. juni 2022 Hei. Jeg er en uføretrygdet fyr på 45 som innser at jeg kanskje burde spare litt frem til jeg blir pensjonist om en vel 22 år. Har ikke så god råd, men kan sette av 500 kr. i måneden (noen måneder kanskje også mer), og tenkte å kanskje putte dette i fond, da nærmere bestemt indeksfond med langsiktig perspektiv på sparingen. Nei, det er ikke store summen, men det er da en start (og ikke noe tema videre) Sitter å vurderer Kron.no vs Nordnet. Heller nok mot Kron da de virker å ha lavere priser på platformavgiften, men hva ville folket anbefale? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 20. juni 2022 Del Skrevet 20. juni 2022 Velg det billigste. Klp er og et alternativ. Lenke til kommentar
-Mort3n Skrevet 21. juni 2022 Del Skrevet 21. juni 2022 Nordnet sine egne indexfond er fine og billige Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 24. juni 2022 Del Skrevet 24. juni 2022 -Mort3n skrev (På 21.6.2022 den 19.22): Nordnet sine egne indexfond er fine og billige Billig er under 0.2% i avgifter. Lenke til kommentar
root Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 Jeg bruker Kron selv og flyttet alt av ASK, IPS og jobbpensjonssparing hit for en stund siden. Kron Indeks Global er billigste fond og koster 0,149%. Det har vært morsomt å være med å se hvordan appen har utviklet seg fra å være OK til å nå være ganske bra. Kundesupporten er den beste jeg har vært borti. Bare å smelle inn en melding i chatten, så svarer de godt og kjapt. 3 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 13. juli 2022 Del Skrevet 13. juli 2022 (endret) Det er iallefall lite hjelp i låg plattformavgift dersom avkorting i returprovisjon frå eksterne fondsforvaltarar et opp gevinsten og kanskje meir til. Endret 13. juli 2022 av torbjornen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå