Chosiso Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 fuktskade på mobiler kommer jo veldig lett.. hvorfor det? du kan jo nesten ikke snakke i telefonen engang før det lbir fuktskade.! hvorfor skjer dette? tålte det gode gamle telefonene mer?! Litt overdriving da. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 min gode gamle 3310 overlevde jo praktisk talt alt.. det som tilslutt skjedde var at jeg rotet den vekk .. vet om folk som har badet med 3310.. og som funket like fint etter et døgn ved peisen Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 og jeg veit om _mange_ som har hatt mobilen i nattbordskuffen hele livet. aldri tatt den ut, men allikavell så er mobilen reineste niagarafossen ;D Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hadde vannskade i leiligheta på torsdag, med det resultat at 2 av mine mobiler ble overøset med vann. (Begge var avslått) Resultat: Siemens ME45. OK (Egentlig ingen overaskelse da den jo skal tåle litt) Siemens M55. OK (Dette var virkelig en overaskelse) Det eneste jeg gjorde var å tørke vannet av dem og slå dem på. Og de har virket siden. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 kan ta litt tid før de blir herpa,- viss det begynner å eire så er du ille ute ;D Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 kan ta litt tid før de blir herpa,- viss det begynner å eire så er du ille ute ;D Håper ikke det skjer, har åpnet dekslene for å skjekke. Det var ikke antydning til noe enda, men skulle de "ryke" vil jeg nok presentere resultatet. Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Syns det er dårlig at ikke fuktskader dekkes av garantien jeg...men men...samboeren min badet med en 3310..den overlevde ikke, men displayet overlevde, så det satte han inn i min 3310 (som hadde en stor sprekk i displayet)...så det kom på en måte noe godt ut av det. Hvor lang tid kan det ta før det begynner å eire i en tlf da? Samboeren min spylte sin t68i under vann på en fest (for den hadde fått på seg noe gugge)....og den funker fortsatt....(dette var i september da...så går ut i fra den er ok). Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 d skal vere vanskeli å få en mobil til og slokne pga fuktskader jeg hadde en 3310 og den havnet i vaskemaskinen 2 ganger og fungerte fint etterpå og min t610 lå i snøen i 5 min og d gikk bare bra med den Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Skal vi se... Mobiler jeg har hatt i vaskemaskin: Motorolla t200 eller 900 elelr whateva : Døde Nokia 6510: Overlevde, 2 ganger!! Nokia 7250; Overlevde Nokia 5210 Overlevde ikke Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 En i klassen greide og miste sin gammle 3210 i do, den sluttet og virke Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 du vil vell ikke holde elektronikk som har vert i do intil hodet ditt uansett ? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Ei venninde av meg har hatt 3510i i vaskemaskinen to ganger , hu tok den fra hverandre og lot den tørke lenge.. Så virket den helt fint igjen.. Det er mye større sjangse for at den overlever hvis den er skrudd av, det har vel noe å gjøre med kortsluttning.. Jeg har ikke peiling på det jeg.. Men det er det kansje noen som har det?? Lenke til kommentar
mphones Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Ei venninde av meg har hatt 3510i i vaskemaskinen to ganger , hu tok den fra hverandre og lot den tørke lenge.. Så virket den helt fint igjen.. Det er mye større sjangse for at den overlever hvis den er skrudd av, det har vel noe å gjøre med kortsluttning.. Jeg har ikke peiling på det jeg.. Men det er det kansje noen som har det?? Stemmer det... Og det er stor forskjell om man mister den i saltvann eller ferskvann! For i saltvann så begynner komponenter/elektronikken å ruste jeg mistet 5210'n min i sjøen en gang, på 4 meters dyp.... lå der i 1 1/2 time.. men den overlevde bare skylte den i ferskvann og lot den tørke et par dager, så var den i tipp topp stand igjen! Lenke til kommentar
jendor Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Skal vi se...Mobiler jeg har hatt i vaskemaskin: Motorolla t200 eller 900 elelr whateva : Døde Nokia 6510: Overlevde, 2 ganger!! Nokia 7250; Overlevde Nokia 5210 Overlevde ikke Sånn bare for å ha spurt... åssen klarer du å stappe mobilen i vaskemaskinen så mange ganger?? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 WOW! kult, å jeg bare elska 5210'en min !!! Den beste mobilen jeg noen gang har hatt.. men så ble den stjelt og da hadde jeg bare råd til 3510 som jeg en mnd seinere bytta ut med 3510i, dritttelefoner.. Savner 5210'en min! Men det går nok over når jeg får E700 Lenke til kommentar
mphones Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 WOW! kult, å jeg bare elska 5210'en min !!! Den beste mobilen jeg noen gang har hatt.. men så ble den stjelt og da hadde jeg bare råd til 3510 som jeg en mnd seinere bytta ut med 3510i, dritttelefoner.. Savner 5210'en min! Men det går nok over når jeg får E700 5210 var en solid telefon ja! men den var litt døv på funksjoner da.... Skal låve deg at det GÅR OVER Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 JA for nåtiden er den jo helt dårlig på funksjoner.. Men det skal visst komme en som ligner noe innmari men fargeskjerm og kamera.. Kansje jeg med tiden bytter ut E700 med den.. Men det blir nok en stund til.. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 JA for nåtiden er den jo helt dårlig på funksjoner.. Men det skal visst komme en som ligner noe innmari men fargeskjerm og kamera.. Kansje jeg med tiden bytter ut E700 med den.. Men det blir nok en stund til.. Ja 5140 heter den tror jeg..... med den er ikke halvparten så lekker som E700 da.... det 5140 og lignende modeller skal ha, er at de tåler å bli slengt rundt..... Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 5210 er den dårligste moblien jeg noensinne har berørt Forferdelig værste kjøp jeg ever har gjort Lenke til kommentar
mphones Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 5210 er den dårligste moblien jeg noensinne har berørt Forferdelig værste kjøp jeg ever har gjort hvofor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå