loffbrød Skrevet 19. juni 2022 Del Skrevet 19. juni 2022 Har jobbet med midlertidig kontrakt, og nå nylig fått tilbud om fast stilling der. Jeg reagerte litt på at det var helt identisk papir som min gamle midlertidige kontrakt, men at de bare skrev på (med penn!) 'overgang til fast kontrakt'. Er dette en gyldig fast kontrakt? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. juni 2022 Del Skrevet 20. juni 2022 så lenge den er signert av begge parter og begge parter har en kopi av dette burde det være få problemer 1 Lenke til kommentar
loffbrød Skrevet 20. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2022 Mato skrev (12 minutter siden): så lenge den er signert av begge parter og begge parter har en kopi av dette burde det være få problemer Takk! Den var allerede signert, men de har bare skrevet 'overgang til fast kontrakt' oppå den gamle midlertidige kontrakten, mao. er det ikke noe å signere. Er det fortsatt gyldig om jeg skulle havnet i en evt knipe? 😊 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. juni 2022 Del Skrevet 20. juni 2022 loffbrød skrev (51 minutter siden): Takk! Den var allerede signert, men de har bare skrevet 'overgang til fast kontrakt' oppå den gamle midlertidige kontrakten, mao. er det ikke noe å signere. Er det fortsatt gyldig om jeg skulle havnet i en evt knipe? 😊 så lenge dere begge har en kopi av revisjonen burde det ha lite og si. eventuelt kan jo bedriften stemple og signere revisjonen, men jeg ser ikke helt hvilken knipe du kan havne i. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå