Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. juni 2022 Del Skrevet 23. juni 2022 En del innlegg er fjernet grunnet off-topic. Vennligst rapporter innlegg som er OT istedenfor å kommentere dem. Da blir det mindre jobb å rydde opp for oss moderatorer. Ha en ellers god sommer alle sammen! /mod Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 24. juni 2022 Del Skrevet 24. juni 2022 dan83 skrev (10 timer siden): Men hvis jeg måtte velge mellom Åndalsnes og Hjørundfjorden, hvilke burde jeg velge? Jeg har ikke vært i Hjørundfjorden men jeg har vært i Geiranger, Loen/Olden, Hellesylt og Åndalsnes. Fantastisk vakkert over alt, men Åndalsnes var nok min favoritt der. Hjørundfjorden er nok veldig flott den også; du får prøve å få med deg alt 🙂 Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 24. juni 2022 Del Skrevet 24. juni 2022 (endret) Kanskje: https://www.fjordnorway.com/no/destinasjoner/preikestolen Jeg vil anbefale deg å styre unna Sørfjorden i Hardanger på sommertid, med mindre du har lyst å kjøre i kø. Endret 24. juni 2022 av unik42 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. juni 2022 Del Skrevet 24. juni 2022 Skal du fra Geiranger til Trollstigen/Åndalsnes anbefaler jeg å stikke innom Tafjord. Fin tur å kjøre opp til Zakariasdammen også. Har du lyst på en liten fottur (~2 timer) anbefaler jeg å gå opp til Muldalen (like før Tafjord). Skal være mange andre flotte fjellturer i Tafjord området men har ikke fått prøvd dem enda. Som andre har foreslått vil jeg også anbefale Lodalen og Oldedalen (briksdalsbreen osv.). Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 24. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2022 PantZman skrev (59 minutter siden): Skal du fra Geiranger til Trollstigen/Åndalsnes anbefaler jeg å stikke innom Tafjord. Fin tur å kjøre opp til Zakariasdammen også. Har du lyst på en liten fottur (~2 timer) anbefaler jeg å gå opp til Muldalen (like før Tafjord). Skal være mange andre flotte fjellturer i Tafjord området men har ikke fått prøvd dem enda. Som andre har foreslått vil jeg også anbefale Lodalen og Oldedalen (briksdalsbreen osv.). Ok da er planen å ta Geiranger, Lodalen og Hjørundfjorden. Alle ligger jo i samme området og har blå merket stier i nærheten opp til topper. Mulig det blir en tur opp til Åndalsnes også Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 24. juni 2022 Del Skrevet 24. juni 2022 (endret) dan83 skrev (2 timer siden): Ok da er planen å ta Geiranger, Lodalen og Hjørundfjorden. Alle ligger jo i samme området og har blå merket stier i nærheten opp til topper. Mulig det blir en tur opp til Åndalsnes også Kan anbefale Nesset Fjordcamping ved Olden. En perle av en plass ! Home (nessetfjordcamping.com) Janne og Franks reise og bobilblogg: Strynefjellet og Olden. Endret 24. juni 2022 av Frank Olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå