Spillredaksjonen Skrevet 19. juni 2022 Del Skrevet 19. juni 2022 Anmeldelse: Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge Shredder's Revenge er fantastisk moro så lenge det varer. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
tobb93 Skrevet 19. juni 2022 Del Skrevet 19. juni 2022 Awesome! Har gode minner med Ninja Turtles på NES, så meeget mulig dette blir et kjøp 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. juni 2022 Del Skrevet 19. juni 2022 Relativt ensformig men gjør opp for seg med enorm nostalgifaktor. Morsomt. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. juni 2022 Del Skrevet 19. juni 2022 Dette kunne jeg tenke meg, Turtles in time er fremdles en av de store barndoms minner. Kjøpte det sammen med en brukt SNES på en spill butikk i Göteborg i 1994 5 Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 19. juni 2022 Del Skrevet 19. juni 2022 Spilte gjennom dette med noen venner i helga, og det var ikke bare nostalgisk men også veldig gøy. Kommer definitivt til å spille omigjen med andre karakterer, og kanskje prøve å sette noen gode tider i Arcade mode. Vel verd den lave prisen! 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 20. juni 2022 Del Skrevet 20. juni 2022 Samt ute på xbox gamepass 😊 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. juni 2022 Del Skrevet 22. juni 2022 Kjøpte det på steam, mye godt der, men fy så dårlig jeg har blitt på disse beat'em ups. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå