Gå til innhold

Sjaman Durek

Anbefalte innlegg

arne22 skrev (4 timer siden):

Dagens sitat:

Ja, og det var mange gode sitater inni der. Var faktisk ikke klar over at Martha omtalte seg selv som terapeut, men det skal begynne å gjøre sjæl. Er jo ikke en beskyttet tittel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

– Vi «healet» hverandre frem og tilbake, men han var aldri en klient.

Kan det være et feiltrykk, og at det kanskje skulle være:

"Vi healet hverandre fram og tilbake, og det var aldri kleint"?

Endret av arne22
Lenke til kommentar

Feilen Durek gjør er å svare pressen. I Norge er folk generelt veldig skeptisk til alternativ behandling og blandingen av kongehus og seksuelle overgrep spres som ild i tørt vann, uavhengig om skyldig eller ikke.

Massasje kan fort bli intimt.

https://www.vg.no/rampelys/i/mPpp61/durek-og-martha-ut-mot-se-og-hoer-en-forferdelig-anklage-om-overgrep

Sitat

Durek sier han generelt tilbyr terapi, «healing» og massasje, og at han tilpasser behandlinger etter klienters behov.

– Jeg har viet livet mitt til å hjelpe andre. Det eneste jeg ønsker, er å hjelpe folk. For meg er det knapt noe som er viktigere enn mine klienters trygghet og sikkerhet.

Durek har levd et utagerende liv i sin ungdom med mange seksuelle forbindelser.

Sitat

Til VG forteller Durek om sine yngre dager som sjaman og beskriver tidvis glidende overganger mellom ulike roller i miljøet han var i: Folk kunne både være klienter, venner, være intime – og de kunne feste sammen.

Han forteller at dette ligger over ti år tilbake i tid.

Over 10 år er ikke så lenge siden. Det gjelder også for voksenlivet hans.

Mette-Marit levde også et utagerende liv. Kronprinsen selv også går jeg ut i fra, for hvordan kunne han ellers ha møtt henne?Men etterpå har begge levd et eksemplarisk A4 familieliv, på jobb for Norge.

Lenke til kommentar
Subara skrev (14 timer siden):

Durek sier han generelt tilbyr terapi, «healing» og massasje, og at han tilpasser behandlinger etter klienters behov.

han virker å ha en viss forkjærlighet for området det røde punktet på denne plansjen

fbzuXTu.png

folk som oppsøker disse alternativ miljøene får ofte høre at de har "blokkeringer i chakra" (plansjen)

som da kan heales med litt knaing og kanskje en avsuging? tror ikke det

jeg mener, hvis en har problemer fra før og en svær kongo-neger av samme kjønn som deg selv begynner plukke deg i nede i skrevet, får man vel nye blokkeringer -ikke færre.

Lenke til kommentar

Problemet med avsugingsterapi, nå i dag, det er jo at det vil være straffbart for kunden å betale for tjenesten.

Kunne man få til en finansiering i fra offentlige, slik at man betaler for tjenesten via skatteseddelen. Da vil jo dette kunne fungere helt fint. 

Så kunne man jo sende en søknad om et rammetilskudd for "fram og tilbakehealing" til en dertil egnet faginstans.

Endret av arne22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...