CreeVal Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Halloisen der,tenker på å oppgradere pcen etter jeg er ferdig med min første casemod... Dermed fallt Intel direkte inn i mitt hode... Har sett på mange nå...Og mye er dyrt,derfor tenkte jeg istedenfor å spare opp til en prosessor som yter 3 GHz og 600kr mer enn den jeg har sett på... Hvorfor ikke bare overklokke den slik at den går på 3 GHz?(eller mer seff ) Her finner dere den jeg har sett på,hvordan er det med disse prosessorene er de greie å overklokke hvis jeg i tillegg skal ha nytt hovedkort og PC3200 Ram? Takker på forhånd for alle svar... Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Overklokke den til ihvertfall 3ghz går nok greit. Kommer litt ann på hvor heldig du er, og hvilken stepping den har om du kommer høyere Det blir nok ett bra oppsett! Lenke til kommentar
CreeVal Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Overklokke den til ihvertfall 3ghz går nok greit.Kommer litt ann på hvor heldig du er, og hvilken stepping den har om du kommer høyere Det blir nok ett bra oppsett! Høres bra ut...å innen jeg skal oppgradere er det vel blitt litt billigere også... Wee 3 GHz CPU Må kanskje skaffe litt kjølings dill dall også da... Men slikt ordner jeg jo med Casemodden... (masse vifter ) Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Den cpu'en der kommer du sikkert til 3.2-3.5Ghz med boxed kjøler.. Den er et meget godt kjøp Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Den cpu'en der kommer du sikkert til 3.2-3.5Ghz med boxed kjøler.. Den er et meget godt kjøp Jo da, kommer ann på hvor mye vcore du må fore på med da. Tempen stopper deg kanskje med boxed. Lenke til kommentar
amdwdc Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Hvilket hk har du? Hvis du har noe med Intel 865PE chipset f.eks Abit AI7 så vil jeg anbefale P4E "Prescott" som du f.eks finner på itbutikken.dk 23.jan til ca. 1600,- Endret 11. januar 2004 av amdwdc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå