Snikpellik Skrevet 17. juni 2022 Del Skrevet 17. juni 2022 (endret) En av de få positive effektene av fotball-VM i Qatar på vinteren er at kvinnenes mesterskap i sommer kan få langt større fokus, og før dette mesterskapet er det mer hype enn noensinne. Mange av kampene er utsolgt for lengst, og finalen på Wembley ble utsolgt på tre kvarter. Norge er ikke blant gullfavorittene, men har fortsatt gode muligheter som en outsider. Hjemmenasjon England er favoritter i gruppe A, mens vi bør klare andreplassen foran Østerrike og Nord-Irland. Går vi videre fra gruppa på andreplass møter vi sannsynligvis Spania i kvartfinalen, og har stjernene våre et godt mesterskap kan vi nå langt. Norges åpningskamp er mot Nord-Irland den 7. juli på St. Marys i Southampton. Norge - Nord-Irland Torsdag 7. juli kl. 21:00 St. Marys Stadium, Southampton England - Norge Mandag 11. juli kl. 21:00 American Express Community Stadium, Brighton Østerrike - Norge Fredag 15. juli kl. 21:00 American Express Community Stadium, Brighton Norges tropp: Endret 17. juni 2022 av Snikpellik 5 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 20. juni 2022 Del Skrevet 20. juni 2022 Skal definitivt forsøke å få med meg mange kamper fra årets EM. Dessverre har jeg ikke greid å følge med i kvalifiseringer eller mellom mesterskap generelt, så jeg er litt "ullen" på hvem som ansees som favoritter. Sverige? Spania? Nederland? Frankrike? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. juni 2022 Del Skrevet 21. juni 2022 Jeg tipper Spania. Gjeng med kvaltiet fra Barca, blandt annet Ballon d'Or-vinneren fra i fjor, Alexia Putellas. De har i tillegg spilleren som kom på andreplass i kåringen, Jennifer Hermoso. Hun er tidenes toppscorer både for Barcelona og Spania. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2022 I kveld spiller Norge sin åpningskamp! 1 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 9. juli 2022 Del Skrevet 9. juli 2022 Resultatene er vel mer eller mindre som forventet så langt? Til tross for at Norge vinner med 3 mål mot Nord-Irland, så er ikke mitt inntrykk at laget overbeviste på noen måte. Tidvis slurvete spill, men det er mulig jeg henger meg opp i detaljer. Sverige-kampen i dag håper jeg blir spennende 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2022 Var ingen spesielt god kamp av Norge nei, men de gjorde jobben som forventet og lite mer. Reiten var overraskende god da, veldig bra for laget om hun fortsetter den formen i de to neste. Så litt på Tyskland - Danmark i går og tyskerne overbeviste skikkelig, kanskje som eneste lag hittil i første kamp delvis sammen med Spania. Fryktelig tøft for Norge uansett hvem av de to vi møter i kvarten, hvis vi kommer oss videre. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 Frankrike imponerte i alle fall i går. Dvs, om dette er det "vanlige" nivået deres vet jeg ikke, men det var i alle fall en underholdende kamp å se på. Spesielt 1. omgang. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 (endret) Sjekket betting oddsen, ut fra den så har vi ikke store sjansene: France Women 4.50 Spain Women 5.00 England Women 5.50 Germany Women 7.00 Sweden Women 8.00 Norway Women 15.00 Netherlands Women 15.00 Denmark Women 101.00 Italy Women 101.00 UEFA Women's EURO 2022 Betting Odds And History - OLBG.com Endret 11. juli 2022 av Svein M Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 Latterlig straffe og forferderlig forsvar Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 Tung start. Blir tøft det her. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 Overkjøring dette her. Henger ikke med i det hele tatt.. Hegerberg vært borti ballen? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 Dette er helt håpløst! blir overkjørt. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 Flaut dette her. Har virkelig ikke skrudd på.. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 Herregud for en divisjonsforskjell! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 5😆😆 Bra jeg skrudde av på 4-0... Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 (endret) Lol! Endret 11. juli 2022 av ReaveЯ Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 Vi snur dette i pausen. Vinner 7-6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå