Zephyr Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Hadde en Coolermaster et eller annet til min XP1700+. Den klarte på idle å få CPU ned i 43c. Kjøpte meg en SK6 og nå er den på 51c. Når jeg skifter tilbake til den gamle vifta viser den 50c. Et eller annet er galt. Har systemtemp på 24c, bruker AS3 og stort sett. Noen forslag? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: Zephyr skrev (2002-03-09 01:25):Hadde en Coolermaster et eller annet til min XP1700+.Den klarte på idle å få CPU ned i 43c.Kjøpte meg en SK6 og nå er den på 51c.Når jeg skifter tilbake til den gamle vifta viser den50c. Et eller annet er galt. Har systemtemp på 24c, bruker AS3 og stort sett. Noen forslag? hvis du har gjort reint ribba og hatt på nytt goop tar det gjerne noen dager før goopen når sin ideelle tilstand (spesielt AS). La den kjøre noen dager, gjerne på middel til full load og se om resultatet blir bedre. Hvis du ikke gjorde reint kan det være goop rester som ødelegger for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå