Night Storm Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Går det an og kjøpe agp porter til hovedkortet,jeg har bare agp 4x vil ha 8x Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Vet ikke om det er mulig. Men hvorfor skal du ha 8X i det hele tatt? Ytelses forskjellen mellom 4X og 8X er så små at du mest sannsynlig ikke vil merke det i det hele tatt. Lenke til kommentar
zorry Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hei! Svaret er dessverre nei. Dersom det er viktig for deg må du nok kjøpe nytt HK Lenke til kommentar
Night Storm Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Vet ikke om det er mulig. Men hvorfor skal du ha 8X i det hele tatt? Ytelses forskjellen mellom 4X og 8X er så små at du mest sannsynlig ikke vil merke det i det hele tatt. fordi grafikkkorte er på 8x og hovedkortet på 4x Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 ingenting å si... jeg kjører 4x på mitt nå, tok det med til en kompis for å sammenligne, kjørte på 8x, merka ikke en dritt forskjell!! Topic: du får ikke kjøpt nye porter... uansett er det hk som har støtte for 8x, ikke porten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå