corsa91 Skrevet 16. juni 2022 Del Skrevet 16. juni 2022 Hei Jeg jobber nå i et selskap og er litt på utkikk etter nye muligheter. Jeg har søkt jobb i Capgemini og har fått grei tilbud. Det er noe mer i fastlønn enn det jeg har nå men ikke så veldig. Jeg har mistanke at jeg vil gå ned i lønn med tanke på lønnsoppgjøret som kommer iår. Har bonus på 50000 nå mens i Capgemini så er det 25000. Det er vel ikke noen Capgemini ansatte her? Lenke til kommentar
Gjest b8d3a...410 Skrevet 17. juni 2022 Del Skrevet 17. juni 2022 On 6/16/2022 at 9:07 AM, corsa91 said: Hei Jeg jobber nå i et selskap og er litt på utkikk etter nye muligheter. Jeg har søkt jobb i Capgemini og har fått grei tilbud. Det er noe mer i fastlønn enn det jeg har nå men ikke så veldig. Jeg har mistanke at jeg vil gå ned i lønn med tanke på lønnsoppgjøret som kommer iår. Har bonus på 50000 nå mens i Capgemini så er det 25000. Det er vel ikke noen Capgemini ansatte her? Års erfaring? Utdanning? Rolle? Hva er tilbudet på? Må ha litt mer data Anonymous poster hash: b8d3a...410 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå