Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Kan noen Anbefalle meg noen FTP programmer som er nye og ikke så veldig vansklige å bruke.. Takker! Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg bruker smartFTP. Det er et enkelt og brukvennelig program. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 FlashFXP funker bra, det samme gjør klienten til BulletProof. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Alle alternativene hittil koster penger, derfor passer det vel å foreslå en gratis FTP klient: FileZilla I simply it! Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Alle alternativene hittil koster penger, derfor passer det vel å foreslå en gratis FTP klient: FileZilla I simply it! *Tatt bort og gitt advarsel* Bruk "FlashFXP# som client og "BulletProof FTP Server" til server. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 gftp Er du klar over at du poster i Windows foumet? Sannsynligvis ikke, men gftp er for *nix maskiner. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 @shamanix. You warez monkey! Lenke til kommentar
ilex Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Alle alternativene hittil koster penger, derfor passer det vel å foreslå en gratis FTP klient: FileZilla smartftp (som ble nevnt) er gratis det og. forøvrig vil jeg heller anbefale raidenftpd hvis man trenger en ftpserver Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 For FTP servere kan en bruke GuildFTPd som er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå