moho Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Må bytte forsterker for å få koblet opp sub skikkelig, og da kom jeg på ideen. Har forsikret forsterkeren min med elkjøp forsikring (dekker alle uhell), og det jeg da lurer på er hva slags "uhell" som gjør den "beyond repare" slik at jeg kan få pengene tilbake. Forslag til uhell?? Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Du kunne jo vært så uheldig å velte en flaske cola... (Selv om jeg selv ikke hadde følt meg komfortabelt med å lyve slik). Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) pilsflaske veltet under en fest...drita kompis, enda mer drita dame...etc... svidd øl funker nok. Eller spare opp ukelønna å kjøpe ny forsterker som alle andre ærlige mennesker. Er jo tross alt forsikringssvindel du spør om hjelp til. Mer eller mindre ulovlig. Ikke at MOD sikkert gidder å bry seg... dr_k Endret 11. januar 2004 av dr_k Lenke til kommentar
neon king Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 hva slags forsterker er det hvis du skulle være så uheldig å miste den neg ei trapp i gulvet osv osv tror jeg du får samme slags forsterker som den du "ødela" hvis den ikke er gått ut av produksjon Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Dette er ikke en plass hvor vi oppfordrer eller driver med svindel. Forsikringssvindel er straffbart. Advarsel utdelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg