newman221 Skrevet 15. juni 2022 Del Skrevet 15. juni 2022 Hei Jeg har et problem med lyden på Netflix. Dette skjer kun ved avspilling av 4K HDR med Atmos-lyd. Feilen skjer både med Netflix-app på TV, med AppleTV 4K og nVidia Shield. Og feilen er kun på Sony HT-ST5000 lydplanke. Om jeg slår av den er lyden normal. Nå kommer det skikkelig hakking sånn ca hvert 30.sekund. Har byttet TV, kabling, endret fra lydplanke som HDMI-hub til å koble alt inn i TV. eARC er aktivert, og fungerer på HBOmax, Disney+. Har en annen TV i huset med en Samsung lydplanke og der er lyden normal. Link til video hvor jeg filmer problemet. Serien er Witcher, sesong 2. https://www.veed.io/view/3d27afec-be83-49b3-b0ee-afe6b269a10e?sharingWidget=true Lenke til kommentar
dopus Skrevet 30. juni 2022 Del Skrevet 30. juni 2022 Har du prøvd en firmware update?? https://www.sony.co.uk/electronics/support/home-theater-sound-bars-home-theater-systems/ht-st5000/downloads Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 30. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2022 Jada, den er oppdatert. Har nå anskaffet en LG Nano886, og hakkingen i lyden har blitt vesentlig redusert når ting avspilles med 4k UltraHD Dolby Vision med Dolby Atmos lyd. Virker som om ettellerannet får litt for mye å tenke på når alt det skal prosesseres. Men jeg sliter med å skjønne at både Philips og LG skal klare å kødde opp lyden når alt spilles av på en Apple-enhet, og den eneste enheten som sliter er lydplanken fra Sony. Sony kundeservice/tekniker er som vanlig meget behjelpelige og sa det var Philips sin skyld... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå