snesoey Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Noen som har prøvd? Er det noe bedre enn CS? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 altså..du begynner med kun en kniv... spillet suger langt inni helvette! får timeout på 99 av 100 servere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 har akkurat spilt d i 2 timer ca ? det ruler totalt! utrolig tøft når man endelig klare å connecte te en server.. MYE bedre enn cs! Lenke til kommentar
Optimus Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Dette spillet var villt!!!! knuser cs lett Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 1 ting som var utrolig negativt! du kan få sniper scope til ca hvert våpen-- tror d kan bli masse camping! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 hrm.. klarte å spille en liten runde, men så ville ikke det ikke starte igjen, selv etter en reinstall. men det jeg så.. whoa.. meget lovende. addons til våpen er snadder :smile: Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Ser at også andre sliter med Timeouts. 95% av serverane ute der er jo med passord. ***** bittert i grunn. Kom inn på ein svensk server til slutt, og dette der virker utrolig lovende ja... Ørjan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 det som ikke er lovende er weapon addons!!! ok med lasersikte og lyddemper, men herregud, sniper scope på ca hvert våpen.. camping kommer til å belønnes her. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 gamespy arcade = flere timer med morro stress å koble seg opp med ett game over internett Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Halvpalle Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 det er et problem med servere. Jeg gir en god **** i å bruke Gamespy Arcade(verste dritten noensinne), bruker heller funksjonen som er innebygd i spillet. Tar årevis å komme innpå server(i Arcade finner jeg ikke servere i det hele tatt) og det lagger ganske vilt. Men når det er sagt så gruser det CS totalt. Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: On 2002-03-09 20:42, Hidden skrev:Ved siste opptelling hadde jeg langt over 100 tullinger på ignorelista i Gamespy..Jeg adder folk som nekter konsekvent å snakke Engelsk til og med når man ber dem høflig, folk som spør etter warez, som er styggere i kjeften enn den sinteste nordlending, som repeterer hva de sier ørten ganger for å få oppmerksomhet, som bare skriver caps lock og generelt folk som oppfører seg som svin på chatten.Angående språk: Det er nesten utelukkende Tyske spillere jeg har haddet som enten ikke vil eller kan snakke Engelsk, og som til tider dominerer chatten fullstendig.Så det blir mer The Eye for meg heretter. Hmmm..veit ikke om du er klar over det, men det er er faktisk ikke alle tyskere som kan engelsk.. Lenke til kommentar
Johan Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Min oppfatning er litt blandet. Jeg er lei av CS og vil ha noe nytt. Det som er dumt er at du ikke blir lammet når du blir skutt. Det kommer ikke noe blod når du skyter på noen og fysikken virker til tider litt merkelig. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Quote: On 2002-03-11 19:52, tja||anal skrev:Hmmm..veit ikke om du er klar over det, men det er er faktisk ikke alle tyskere som kan engelsk.. nå er engelsk et såkalt "verdensspråk", så det er noe alle skoler burde ha på timeplanen i mange år. men tyskland og frankrike har tydeligvis ikke helt skjønt det der.. og, ja, angående global ops.. fikk ordnings på installen min, og nå var det skikkelig, skikkelig gøy. spesielt rådigget jeg gassgranatene og gassmasken. hadde en liten.. hrm, vel, enorm, rettere sagt, mexican standoff ved den ødelagt traileren (for de som har spilt spillet) og han prisoner-fyren stod midt mellom.. holdt på i godt over 10 minutter, og ingen turde å gå frem og hente ham.. så kommer jeg tassende med to gassgranater og en gassmaske, pælmer granatene mot fi og henter fyren mens resten av teammates rensker opp i hostende og harkende fiender. tror nok dette spillet skal kjøpes, ja.. :smile: [ Denne Melding var redigert av: psilocybe på 2002-03-12 11:50 ] Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Quote: On 2002-03-12 16:37, Hidden skrev:Har allerede sett feige campere som ikke gjør annet enn å skjule seg et sted og skyte deg i ryggen. Uansett om camping ikke er forbudt er det feigt. Det slår vel an tonen for dette spillet. Vil neppe kjøpe det uansett da Renegade vil ta opp en del av tiden, det er jo den siste "klassen", som commander.. har du en god fyr der med voicecomm, så skulle jeg tro campere vil få litt problemer.. og uansett er det ikke så fryktelig mange one shot, one kills der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 ikke så fryktelig mange one shot one kill ? etter 6 min så får du råd til den kraftigste sniper-rifla...trust me, det er one shot, one kill.. jeg så bare armen til en av fienden, BLAM... dead guy.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå