Gå til innhold

Altiboks Model A (Samsung fjernkontroll)

Gjest okVx0jjexY

Anbefalte innlegg

qualbeen skrev (På 9.6.2024 den 1:29 PM):

Det er unødvendig strevsomt og klønete. Men jeg klarte det til slutt. Har du fulgt min beskrivelse punkt for punkt? 

Kommer ditt men Huawei finnes ikke som valg. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme sak nå med Modell A, samsung remote og The Frame QE50LS03AAUXXC. Har forsøkt å legge til Q22 uten hell.

Det merkelige er at dette har fungert fint frem til nå med samme oppsett. Måtte gjøre om på noen kabler og etter det ramlet fjernkontollen ut. Får ikke parret den igjen…

Lenke til kommentar
Slowfall skrev (48 minutter siden):

Jeg har samme sak nå med Modell A, samsung remote og The Frame QE50LS03AAUXXC. Har forsøkt å legge til Q22 uten hell.

Det merkelige er at dette har fungert fint frem til nå med samme oppsett. Måtte gjøre om på noen kabler og etter det ramlet fjernkontollen ut. Får ikke parret den igjen…

Prøv igjen. Det skal gå. Men det er usedvanlig kronglete. Dersom man gjør noe i feil rekkefølge, kan det godt være man må begynne heeelt på ny?

Jeg mener å huske jeg måtte skrive inn Q22 en eller annen gang, muligens etter at Huawei var valgt fra dropdown?  

Lenke til kommentar
qualbeen skrev (På 31.7.2024 den 11:29 AM):

Prøv igjen. Det skal gå. Men det er usedvanlig kronglete. Dersom man gjør noe i feil rekkefølge, kan det godt være man må begynne heeelt på ny?

Jeg mener å huske jeg måtte skrive inn Q22 en eller annen gang, muligens etter at Huawei var valgt fra dropdown?  

Huawei er borte fra Dropdown menyen

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
thomasmo skrev (På 18.6.2023 den 10:19 PM):

EC6108V9 fungerte bedre enn EC6106.

Dette får jeg fortsatt til å virke. Men Model A er litt ømfintlig på ir sensoren. Må ha god sikt. 

EC6108V9, fungerer på nr 2 eller 3 forsøkt når du velger opp eller ned.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Samme jævla problem! Klikker snart! Nå fungerer ingen av Huawei sine modeller etter at fjernkontrollen datt ut atter en gang. Er til å bli sprø av. Hvem kan man reklamere denne driten på? Altibox model a og Samsung er jo ikke kompatible i det hele tatt. Jeg vil ikke ha dette lenger. Slitt i snart to år (siden jeg kjøpte tv). Må da kunne fremlegge dette som reklamasjon på noen måte? I tillegg detter lyden ut og bilde pixlene er synlige (se bilde), og bildet må stilles inn hver jævla gang tv skrus på. Forbanna makkværk!

Måtte bare få det ut 😮‍💨

20241026_153005.jpg

Endret av Belleluna
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Forstår din frustration.

Jeg måtte for tre-fire dager siden resette Altibox Model A. Bildet frøs nemlig etter 30 sekunder, og det ble litt vel slitsomt å trykke pause/play eller å bytte kanal frem og tilbake to ganger minutt...

Riktignok hjalp det ikke å resette til fabrikkinnstillinger, men det er en annen sak 🫣. Det som hjalp var å koble boksen fra strøm i et minutt eller to. Gir jada mening, men ...

Anyway, etter at boksen var tilbake i godt humør, oppdaget jeg at fjernkontrollen (Samsung The Frame) Ikke fungerte. Heldigvis fungerte nok en gang fremgangsmåten fra tidligere!!

Takk til meg selv for definisjon av hvordan å synce Samsung-fjernkontrollen med The Frame🔥

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...