tek73 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 har et abit nf7-s hovedkort og et logitech sourond "høytaleranlegg". Problemet er at det finnes 2 kabler som skal til hovedkortet og bare en av de to gir ut lyd. Har prøvd å "leke" litt med lydoppsett uten at det har hjulpet noe. Når jeg skifter kabelplassering får jeg de to andre satelittene + bass. Har noen noe forslag til hva jeg kan gjøre??? Takker for alle innspill!! Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 er det ett 5.1 lydkort på maskina? Hvis ikke har du et problem... dr_k Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Er dette logitech Z-560?? De har bare 2 ledninger som du sa. Det du må gjøre er å sette den ene i lyd ut å den andre i rear speakers. Hvis lydkortet ditt støtter det kan du opprtette en "senter" kanal. Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 HOVEDKORTET STØTTER 6,1 ELLER 7,1 SORROUND(ABIT NF7-S). hØYTALLERNE ER SOUNDMANN (SR32??). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Ok. Er det farger på kontaktene og inngangene på hovedkortet? I så fall plugg: Grønn i Grønn Orange i Orange Svart\Lilla i Svart\Lilla Gå til: Start meny->Instillinger->Kontrollpanel->Lyd og Audioenheter (els.) Så på "Avansert" og velger 5.1 surround. Dersom du har eit eigne program som følger med hovedkortet ligger det enten på Kontrollpanel eller i nederste høgre hjørne på skrivebordet som eit ikon. Lenke til kommentar
julle Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hei får å få 5.1 lyd må du ha 5 sattelitter og en bass, ikke 4 som du har. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 bah, trudde han haddde 5.1 eg...tok ikkje hintet med 2 plugger inn i HK engang...er det seint så er det seint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå