Spillredaksjonen Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Se sammenligninger mellom nye The Last of Us og originalspillet Nytt strøk med maling for Joel og Ellie. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Det gamle ser jo mye bedre ut. 4 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Soul vs Soulless? Hehe. 1 Lenke til kommentar
Kombucha Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Virker som om Ellys disney-øynene ikke lenger er der, eller er det hele ansiktsmodellen som nå skal byttes ut (type eldre jente)? Hvis det første, håper det blir et skritt i retning av visuell realisme. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 (endret) Digital Foundry har satt sammen en snutt. Viktig å påpeke at flere av mellomsekvensene i remaster utgaven på PS4 er forhånds rendret. I den nye utgaven skjer alt «in-engine». Endret 14. juni 2022 av Mala 2 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Dette er faktisk et spill jeg kanskje kunne tenke meg kom på PC. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 (endret) Gunfreak skrev (55 minutter siden): Dette er faktisk et spill jeg kanskje kunne tenke meg kom på PC. PC utgaven er bekreftet, lanseringsdato foreløpig ubekreftet. Endret 14. juni 2022 av Mala 2 1 Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 15. juni 2022 Del Skrevet 15. juni 2022 Spilte gjennom TLOU i fjor og jeg syntes det fortsatt fremstår veldig bra og moderne. Grafikken er også veldig god og jeg må innrømme at på mobilen så ser jeg ikke hvilken av bildene som er fra hvilken versjon. Syntes ikke det trenger en remake. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. juni 2022 Del Skrevet 15. juni 2022 Dei kan pisse i havet. 799 for ett brukt spill som varer i noen få timer.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. juni 2022 Del Skrevet 15. juni 2022 23 hours ago, Mala said: PC utgaven er bekreftet, lanseringsdato foreløpig ubekreftet. Kult! Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 16. juni 2022 Del Skrevet 16. juni 2022 Knetten82x skrev (16 timer siden): Dei kan pisse i havet. 799 for ett brukt spill som varer i noen få timer.. Last of us 1 of 2 er muligens de beste spillene jeg har spilt. Jeg mener også at oppgraderinene i denne remaken er helt enorme. Så for min del blir det kjøp. Men enig i alle som sier orginalen fremdeles ser veldig bra ut. Men for alle der ute som ikke har hatt muligheten til å spille dette før, får nå endelig muligheten 😊 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. juni 2022 Del Skrevet 16. juni 2022 GrinderX9 skrev: Knetten82x skrev (16 timer siden): Dei kan pisse i havet. 799 for ett brukt spill som varer i noen få timer.. Last of us 1 of 2 er muligens de beste spillene jeg har spilt. Jeg mener også at oppgraderinene i denne remaken er helt enorme. Så for min del blir det kjøp. Men enig i alle som sier orginalen fremdeles ser veldig bra ut. Men for alle der ute som ikke har hatt muligheten til å spille dette før, får nå endelig muligheten 😊 Det er sant. Nye spillere som ikke har spilt det før er det nok kjekt ja. Utrolig bra spill nr 1 ivertfall. Nett begynt med 2eren. Nydelig grafikk på spill 2🙂 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 16. juni 2022 Del Skrevet 16. juni 2022 (endret) Hmm... Dette blir omtrent som å begynne å se Game Of Thrones fra starten igjen, etter å ha sett ferdig sesong 8. Endret 16. juni 2022 av Slettet-QB4VTZbn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå