Diskusjon.no Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Bare Netflix er innafor kravet på 30 prosent «lokalt» innhold. Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 For det første: the real wtf her er jo at innholdet er forskjellig i forskjellige land. Kan ikke denne bransjen snart innse at en server er en server, og den kan nås fra hvor som helst i hele verden? For det andre: hvis ikke EU snart slutter med å innføre tullete byråkratiske regler som gjør alt kjipere for alle så blir jeg ganske så oppgitt. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 15. juni 2022 Del Skrevet 15. juni 2022 (endret) For noe jalla at man som diskusjon.no-innlogget ikke får lov å up-vote Tek.no sine Scibsted debatt. Var bedre før, og jeg ønsker ikke deltakelse I noe Schibsted-greier. Vil ikke utsette meg for å krysspollinere min Finn.no-bruker med "Skittsted" sine aggressive "følg brukere -vaner". Skulle si meg enig med han som sitter med 67 up-votes, men det kan jeg jo bare glemme nå 😒 Gjør det derfor på denne måten: Quote Gunnar Hansen for 23 timer siden Men vi som forbrukere ønsker ikke 30% lokalt innhold!! Ingen er tjent med at Netflix må pøse på med elendige produksjoner kun for å oppnå et tåpelig måltall. 👍 Endret 15. juni 2022 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå