Spillredaksjonen Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Starfield-figuren din kan ikke snakke Bethesda har sluppet et par nye detaljer om dialoger i romspillet. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Jeg vet at "stumme" protagonister regnes som avleggs nå for tiden, men det har sin sjarm, det også. 7 Lenke til kommentar
Imitative Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Allt í lagi skrev (25 minutter siden): Jeg vet at "stumme" protagonister regnes som avleggs nå for tiden, men det har sin sjarm, det også. Enig. Som stor fan av både Elder Scrolls-spillene og Bethesdas Fallout-spill så likte jeg ikke helt at hovedpersonen hadde stemme i Fallout 4. Liker at de går tilbake til en stum spillerfigur. 4 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Det er en sjarm med det også 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Det blir det minste problemet med spillet. Helt ok, aldri følt jeg har trengt å ha noen verbal dialog i et bethesda spill. 1 Lenke til kommentar
Jarde Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Har en følelse på at spillet kommer til å bli en NMS utgivelse, var det ikke Bethesda som uttalte at "det handler ikke om hvordan et spill lanseres, men hvordan det ender"? Så vi kommer nok til å få et buggy uferdig spill, som trenger flere år med patching av et "skeleton crew" og selv da står man igjen med over 1000 procedural planeter uten content. 1 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Betyr ingenting for meg at jeg ikke selv kan snakke. Lenke til kommentar
SynT Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Jarde skrev: Har en følelse på at spillet kommer til å bli en NMS utgivelse, var det ikke Bethesda som uttalte at "det handler ikke om hvordan et spill lanseres, men hvordan det ender"? Så vi kommer nok til å få et buggy uferdig spill, som trenger flere år med patching av et "skeleton crew" og selv da står man igjen med over 1000 procedural planeter uten content. Bugs har sin sjarm det også :) 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 For min del hadde ikke en gang alle npc trengt å snakke. Pga at det gir muligheten til å skrive så mye mer dialog som kan ta mange fler rettninger. Fint ar de fleste og viktigste gjør det, men for meg hadde det vært helt greit om ikke alle gjorde det. Men vi som vokste opp med bøker av tekst som måtte leses i spill begynner å bli gamle 🤣 4 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Skikkelig nedtur for min del. Har vært så allright med protagonister som faktisk prater isteden for stumfilm i spill dem siste årene. 1 Lenke til kommentar
Jojimbo Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Det at man ikke har en stemme i spillet gir spilleren et mer nært forhold til sin karakter. Hvis det er en stemme så blir det automatisk en del av personliigheten, jeg tror det er et smart trekk fra Bethesda å la dette være. Må også si at fra det jeg har sett så langt er positivt, veldig positivt. Mer tilbake til røttene, men samtidig våger de seg på noe veldig nytt. Jeg ser tråder med No-Mans-Sky, Star Citizen og Skyrim, ingen dårlig kombo det 2 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Må si jeg er litt skuffet. Trodde vi endelig var ferdig med mr mute nå. Ellers ser spillet ganske interresant ut. Spesielt det modulbaserte skip og base byggingsystemet. 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 Mr mute er helt ålreit imo. Fungerer i den her type spill hvor du lager din egen figur. I f.eks Witcher eller spill hvor du spiller en bestemt figur og hens historie skal fortelles så setter jeg pris på stemme. 3 Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 15. juni 2022 Del Skrevet 15. juni 2022 Dette syntes jeg var bra. Fint at hovedpersonen er stum. Det trigger fantasien bedre. 3 Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 15. juni 2022 Del Skrevet 15. juni 2022 Skuffende men ikke uventet. Liker kun stumme protagonister hvis resten av verden er stum også. Blir nok å spille det uansett, da jeg liker resten av det jeg ser. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 15. juni 2022 Del Skrevet 15. juni 2022 Imitative skrev (22 timer siden): Enig. Som stor fan av både Elder Scrolls-spillene og Bethesdas Fallout-spill så likte jeg ikke helt at hovedpersonen hadde stemme i Fallout 4. Liker at de går tilbake til en stum spillerfigur. Var ikke et stort problem i FO 4 syntes jeg. Men ville opplagt ikke fungert i et Elder Scroll spill der du kan være en Khajiit eller Argonian. Lenke til kommentar
Imitative Skrevet 15. juni 2022 Del Skrevet 15. juni 2022 magne.moe skrev (3 minutter siden): Var ikke et stort problem i FO 4 syntes jeg. Men ville opplagt ikke fungert i et Elder Scroll spill der du kan være en Khajiit eller Argonian. Måtte i så fall være ganske mange stemmeskuespillere for de ulike rasene i spillene. Fort blitt en del hundretusen replikker ekstra da 1 Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 15. juni 2022 Del Skrevet 15. juni 2022 (endret) Det jeg liker med stum protagonist er at da kan den du spiller være deg, for med en gang protagonisten har en stemme så spiller du den karakteren (siden stemmen er en annen en din egen). Passer bra til RPG spill som elder scrolls, fallout og forhåpentligvis starfield. Endret 15. juni 2022 av shockorshot 4 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. juni 2022 Del Skrevet 20. juni 2022 Merkeligt at teknologien for dette ikkje er på plass enda, muligens TES 6. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 20. juni 2022 Del Skrevet 20. juni 2022 (endret) En stum figur er ikke nødvendigvis et negativ, så lenge spillet er bra ellers. Endret 12. juli 2022 av PaladinNO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå