Bushnell Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) jeg skulle kjøpe meg ny telefon tenkte jeg å stakk innom elkjøp, det er ikke så alt for lenge siden jeg kjøpte meg en t310 som jeg vil bytte ut. i noen papirer jeg fikk med sto det att jeg ikke kunne kjøpe ny telefon innen de 30 neste dagene på abonemanget mitt, men da jeg kom til elkjøp sa de att jeg ikke kunne det de neste 18 månedene? er det rikti? synes det var litt lenge å vente Edit: abonemanget er telenor privat + Endret 11. januar 2004 av Bushnell Lenke til kommentar
tbone Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Det er fordi du tegnet 18 mnd binding når du kjøpte den første telefonen, men du kan selvfølgelig kjøpe deg en ny telefon som ikke er subsidiert Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 viss du ikke hadde tatt bindign så er det maks 3 utstyrsendringer Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Slik netcom praktiserer bindingstida så kan du kjøpe ny telefon med ny binding først etter 11 mnd etter sist kjøp med binding. Reknar med at telenor har noko lignande (17 mnd) mvh JanEirik Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Du kan kjøpe en telefon når det er igjen tre måneder av bindingstida. Da blir det tre måneder tillegg i bindingstida, eks 12+3 eller 18+3. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Hm. Nå er det ikke mer enn litt over et halvt år siden jeg kjøpte en subsidiert 3650 (netcom talk), og det er vissnok helt greit at jeg kjøper en ny, subsidiert telefon nå. Edit: Abonnementet, ikke abonemanget. Endret 12. januar 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 For at du skal kunne fornye bindingen i bindingstida, er NetCom opptatt av at du har presise innbetalinger osv. En enkel måte å sjekke det på, er jo å kontakte kundeservice, selv om Netcom er treig å svare på mail da! Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 på privat abonnement hos netcom praktiserer de at man kan først kjøpe subsidiert telefon når det er 1 mnd eller mindre igjen av bindingstiden. selvfølgelig har det hendt at ved å kontakte dem direkte så får man litt "slack" da maks på en måned fra eller til.. dette da helt og holdent i situvasjoner hvor en f.eks har fått utstyret sitt total ødelagt. men sistnevnte er ikke noe en bør basere seg på at skjer hele tiden.. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 docbilbo: HAR NetCom slutta med det at du kunne binde deg på nytt igjen etter at 6 måneder av bindingstida hadde gått? Sinnsykt dumt da mener jeg, de hadde jo ikke tapt noe særlig uansett, er man bindt så er man bindt mener jeg Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 på privat abonnement hos netcom praktiserer de at man kan først kjøpe subsidiert telefon når det er 1 mnd eller mindre igjen av bindingstiden. selvfølgelig har det hendt at ved å kontakte dem direkte så får man litt "slack" da maks på en måned fra eller til.. dette da helt og holdent i situvasjoner hvor en f.eks har fått utstyret sitt total ødelagt. men sistnevnte er ikke noe en bør basere seg på at skjer hele tiden.. dette er riktig pr. i dag hvertfall.. dessuten, hvis man har netcom bedriftsabonnement med 24 måneders bindingstid så kan man gjøre utstyrsendring/oppgradering etter 6 måneder.. Før, i fjor sommer ca.. så opererte de en kort periode med policy på at man kunne oppgradere etter halv bindingstid, men dette ble selvfølgelig slutt etter at folk fant det ut og oppgraderte i hytt og pine.. : ) KVTL: grunnen til at du får en billig, eller "subsidiert" telefon er jo at netcom betaler forhandleren en gitt provisjon for å selge videreføringer av abonnement til kunder.. Derfor er det ganske innlysende at NetCom gav seg med å gi bort pengene sine i hytt og gevær.. alle oppgraderinger forutsetter også at du er flink til å betale regningene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå