Spillredaksjonen Skrevet 12. juni 2022 Del Skrevet 12. juni 2022 Vi fikk et nytt glimt av Hollow Knight: Silksong – kommer til Game Pass på lanseringsdagen Se ny trailer. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2022 Del Skrevet 12. juni 2022 Den som ventar på noko godt osv! Hollow Knight overraska meg i veldig positiv forstand. Eg hadde sett for meg nok eit kort, heilt OK indiespel, men Hollow Knight var noko heilt spesielt. Det gledes over at det kanskje er under 12 månader igjen. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 12. juni 2022 Del Skrevet 12. juni 2022 Zeph skrev: Den som ventar på noko godt osv! Hollow Knight overraska meg i veldig positiv forstand. Eg hadde sett for meg nok eit kort, heilt OK indiespel, men Hollow Knight var noko heilt spesielt. Det gledes over at det kanskje er under 12 månader igjen. Har du prøvd salt and sanctuary? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2022 Del Skrevet 12. juni 2022 Iki skrev (6 minutter siden): Zeph skrev (37 minutter siden): Den som ventar på noko godt osv! Hollow Knight overraska meg i veldig positiv forstand. Eg hadde sett for meg nok eit kort, heilt OK indiespel, men Hollow Knight var noko heilt spesielt. Det gledes over at det kanskje er under 12 månader igjen. Vis sitat Har du prøvd salt and sanctuary? Kjenner til det, men ikkje prøvd nei. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 13. juni 2022 Del Skrevet 13. juni 2022 Man vet at Hollow Knight var et fantastisk spill, fordi Gamer som vanlig ikke gadd å anmelde det. Oppfølgeren ser også fantastisk ut! Håper det endelig kommer ut i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå