AndersT2 Skrevet 12. juni 2022 Del Skrevet 12. juni 2022 Noen som kjenner til danske platebutikker som sender til Norge? Er ett dansk band som jeg har oppdaget som er meget bra, men finner ikke platene på lager i Norge, eller via amazon i England eller USA, kan ei heller bestilles derifra. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 13. juni 2022 Del Skrevet 13. juni 2022 Ta kontakt med bandet direkte? Tror nok bare de setter pris på en slik forespørsel dersom de er relativt små. Lenke til kommentar
Roger Gunvaldsen Skrevet 13. juni 2022 Del Skrevet 13. juni 2022 AndersT2 skrev (18 timer siden): Noen som kjenner til danske platebutikker som sender til Norge? Er ett dansk band som jeg har oppdaget som er meget bra, men finner ikke platene på lager i Norge, eller via amazon i England eller USA, kan ei heller bestilles derifra. Sjekk ut imusic. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2022 Takk. De hadde dessverre kun den nye plata, ikke de gamle. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 (endret) Hvordan er dansken din? Kamelåså? Jeg gjorde et søk på "musik cd lp danmark" og da ramlet det inn en drøss danske platebutikker. Jeg sjekket noen av dem og fant ikke noe om levering til Norge, men noen av dem sender til andre land. Så, det burde vel være mulig å få til noe for oss fjeldaper også? Tenker at det letteste i såfall er om du ringer litt rundt. edit: men, sjekk om bandet har webshop på hjemmesidene sine. Endret 14. juni 2022 av :utakt Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2022 Bandet har egen webshop, men kun ett par av platene, men står ikke noe om levering til Norge. Ingen av sjappene som kom opp som hadde annet enn den nye plata, så tipper de er ute av produksjon. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 (endret) En annen løsning kan jo være å sjekke bruktmarkedet på discogs.com. https://www.discogs.com/sell/list?format=CD Eller sjekk om plateselskapet som har gitt ut albumene har webshop, kanskje det ligger noe der. Endret 14. juni 2022 av :utakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå