Pneumatikk Skrevet 12. juni 2022 Del Skrevet 12. juni 2022 (endret) Kan noen hjelpe meg med denne? Endret 12. juni 2022 av Pneumatikk Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 12. juni 2022 Del Skrevet 12. juni 2022 Det må jo være noe mer info til oppgaven? Lenke til kommentar
Pneumatikk Skrevet 12. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2022 Hva skjer når en trykker på bryteren der X er markert Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 12. juni 2022 Del Skrevet 12. juni 2022 3 minutes ago, Pneumatikk said: Hva skjer når en trykker på bryteren der X er markert Okey, men hva har du tenkt og hvor stopper det for deg? Er jo ingen hjelp i å bare få svaret Lenke til kommentar
Pneumatikk Skrevet 12. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2022 Skal forklare hva som skjer fra a til å. Hva skjer når jeg trykker inn X, til den er ferdig. Sånn som jeg har forstått skjemaet så går dette i en syklus? Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 12. juni 2022 Del Skrevet 12. juni 2022 52 minutes ago, Pneumatikk said: Skal forklare hva som skjer fra a til å. Hva skjer når jeg trykker inn X, til den er ferdig. Sånn som jeg har forstått skjemaet så går dette i en syklus? Okey, la oss starte først. Når du trykker inn X. Da går ventilen over. Hvor sendes det luft da? Lenke til kommentar
Pneumatikk Skrevet 12. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2022 trykker op X, da går sylinder A1 og A2. Sylinder A1 er strupet 40% og sylinder A2 er strupet 50%, det vil si at sylinder A1 treffer ventil A1 først, så blir ventil A2 aktivert? osv osv Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 12. juni 2022 Del Skrevet 12. juni 2022 Stemmer! Da er vi på kretsen i midten. Da beveger jo ventilene seg med tilhørende styring A1 og A2. Hva gjør disse ventilene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå