Femtekolonne Skrevet 11. juni 2022 Del Skrevet 11. juni 2022 Kom hjem i dag etter å ha vært borte ett døgn til synlige spor i asfalten etter en tung bil som har rattet og vridd en del på asfalten og en større oljeflekk. Forbannet de talentløse lastebilsjåførene som kjører på gps og ikke ser skiltet om blindvei og kobler det med en vei som er like smal som en vanlig lastebil. Når jeg står der og skrubber olje så kommer sambo hjem og jeg spør om hun hadde sett noe. Da forteller hun at naboen hadde hatt en bil der og at hun ikke hadde kommet inn i garasjen eller på vår eiendom pga det. Er det greit? Jeg føler han tar seg til rette på min eiendom istedenfor å bruke sin tomt og/eller privat vei til sin byggeaktivitet. Han har noen grandiose planer om å bygge på det huset til dobbelt størrelse og har fått ok fra kommunen til tross for at det strider mot reguleringsplanen. Men han er sønn av en stor advokat så i følge han selv kunne han gjøre som han ville og vi kunne bare legge hindringer for han tidsmessig. Det har han forsåvidt hatt og fått rett i, men må jeg akseptere at min tomt skal brukes som riggplass for dette enorme bygget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå