Handlekurv Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg ser meg om etter en liten kjekk barebone-sak som jeg kan bruke til både litt spilling og annen moro. Er verken gamer, videoredigerer eller noen ting, men har god tid og sans for design. Jeg har derfor lagt min elsk på barebone, og lurer på om følgende komponenter er en god kombinasjon, samt om jeg trenger noe mer enn disk, minne og cpu for å komplettere en slik maskin (har allerede et Radeon 9200 skjemkort jeg tenkte å putte inn): Kabinett: Shuttle SB61G2R CPU: P4 2.6 gHz Disk: Maxtor S-ATA 160 GB Minne: 512 Corsair Value Det jeg er mest usikker på med denne kombinasjonen er nok minnebrikken, men det holder vel? Forslag til endringer mottas med takk, men ha i bakhodet at det hele helst ikke skal havne på mer enn kroner 8000,-. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hva med Seagate Barracuda 7200.7 160GB S-ATA og TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond . Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Har du sjekka den nye MSI Mega PC 180? Det er AMD, ser du tenker P4, men den ser mykje lekrare ut. Vurderer å kjøpe den sjøl. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Kjøp heller en Seagate 160gb, mye mer stillegående! Lenke til kommentar
Handlekurv Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Takk for tipsene så langt! Jeg begynner å få litt tvil rundt bundlen med det kabinettet, greit nok det er en DVD-rom, men det er jo ikke brenner så vidt jeg har forstått. Men man lærer seg vel å leve med det man har? Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 ville ikke det lønne seg å kjøpe billiger minne å heller kjøpe et litt bedre skjermkort? 9200 er ikke akkurat noe særlig bra at det gjør noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå