Venn0x Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Heisann! Jeg har en D-LINK router, og hvis jeg skal prøve og gå inn på den for og åpne proter eller no så står det bare "Finner ikke server"...men hvis jeg går i ledetskt og skriver "ping 192.168.0.1" så får den svar.... noen forslag? Lenke til kommentar
Loc Dog Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Har samme problemet som deg. det eneste som hjelper er og ta ut strømmen og sette den inn igjen. da virker det skikkelig en liten stund. Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Så monga...kan de ikke lage en router som funker normalt hvertfall? EDIT: Trykkleif Endret 11. januar 2004 av Venn0x Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Er du koblet opp mot en proxy server? Hvis du er det så kommer du inn på alt på nettet bortsett fra routeren. Lenke til kommentar
Loc Dog Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Mongo ja.. Helt på tryne hele ruteren. Har også problem med at ruteren blir skikkelig varm og at den låser seg slik at jeg må dra ut strømmen og sette den inn igjen for å få internett til og virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå