Nåla-i-veggen Skrevet 10. juni 2022 Del Skrevet 10. juni 2022 ....som kan legge ut en screenshot over deres mms-innstillinger (APN).? MMS har plutselig sluttet å virke på min telefon (og det går 24 timer før jeg får beskjed og må lese mms på nettet). Jeg har lagt inn APN-innstillingene som Telia oppgir på sine sider, men får det ikke til å funke. Frustrerende! Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 10. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2022 Her er mine innstillinger. Noen som ser hva som er feil? Lenke til kommentar
jaczdani Skrevet 10. juni 2022 Del Skrevet 10. juni 2022 Eneste her jeg ser en forskjell, APN navn: mms Står telia i ditt oppsett nå på apn-navn Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 10. juni 2022 Del Skrevet 10. juni 2022 (endret) Her er manuelt oppsett som viser innstillinger: Mobiloppsett | Telia Kundeservice Der er også automatisk setting av innstillinger. Endret 10. juni 2022 av Svein M Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 10. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2022 jaczdani skrev (32 minutter siden): Eneste her jeg ser en forskjell, APN navn: mms Står telia i ditt oppsett nå på apn-navn Takk, har endret, lagret og restartet, men fungerer fremdeles ikke... Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 10. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2022 Svein M skrev (7 minutter siden): Her er manuelt oppsett som viser innstillinger: Mobiloppsett | Telia Kundeservice Der er også automatisk setting av innstillinger. Automatisk virker ikke på min telefon (oneplus nord) og jeg har lagt inn de manuelle innstillingene du viser til. Merkelig at det plutselig slutter å fungere etter å ha brukt telefonen i over ett år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå