Gå til innhold

Hva får jeg for denne PC'en?


Halvsame

Anbefalte innlegg

Skal selge en PC til min lillebror, og kommer dermed antakelig til å selge for en tusenlapp under markedspris. Problemet er bare det at jeg ikke vet hvor mye jeg kunne fått for den. Specs er som følger;

 

-Skyhawk alu-kab med vindu, 2stk kalde katoder

-Chieftec 360W PSU

-MSI-KT3Ultra

-XP1900+ Palomino

-MIST ST

-512MB TwinMos 2100

-GF440MX (tror det er Abit, men er ikke helt sikker)

-Maxtor 60GB HD (husker ikke modellnr)

-Mitsumi 52x CD-ROM

-SBLive 5.1 Platinum (m/ drivebay)

 

 

Takk for alle innspill :).

Endret av Jvla Halvsame
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle jeg solgt maskinen min til lillesøstra mi ville jeg nok gitt henne en lav pris. Takserte maskinen min av en som har litt peil og han sa at på bruktmarkedet så ville min koster rundt 12 000 for bare kassa. da ville jeg solgt den for 9 000. dette er bare et eksempel. ligg ca 700 kr under vanlig pris du. da slipper du unna med god samvittighet og broren din slipper unna med en ok maskin.

Lenke til kommentar

Til småsøsken og kanskje til dels større må man ikkje tyne de så forferdeli, helst ikkje. Tenk når de får en datarealisert venn på besøk og soør hva den kosta. 2700kroner hos bruttern, "hva" 2700kroner det var litt mye å ta for når man er søsken....... Da får man høre det til senere anledninger + tenk til din egen bursdag eller julegave, ei dukke med bleier å slikt, og dette er bare en av tingene søsken kan gjøre, så forhold deg snill og ærlig til søskene!!

 

PS: Erfaringer, men ikkje med å få ei dukke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...