anon_83104 Skrevet 11. juni 2022 Del Skrevet 11. juni 2022 Blir litt opptatt fremover. Så avslører at dette er Barbarians fra 2020. Åpen oppgave🙂 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. juni 2022 Del Skrevet 11. juni 2022 (endret) Endret 11. juni 2022 av Sydvest Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. juni 2022 Del Skrevet 11. juni 2022 Sydvest skrev (1 minutt siden): Hell on wheels? Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 11. juni 2022 Del Skrevet 11. juni 2022 Er kanskje Yellowstone med Cole Hauser ridende på hesten der? Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 11. juni 2022 Del Skrevet 11. juni 2022 Sjekket den opp, og det stemmer visst. Så da valser jeg en ny; Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 12. juni 2022 Del Skrevet 12. juni 2022 Kan det være Supernatural? Føler jeg husker «the lady in red» som spilte mens han dansa med den Aliengreia 1 Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 12. juni 2022 Del Skrevet 12. juni 2022 Deschain skrev (6 timer siden): Kan det være Supernatural? Føler jeg husker «the lady in red» som spilte mens han dansa med den Aliengreia Stemmer det, Deschain. En av de morsomste scenene i serien. 1 Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 13. juni 2022 Del Skrevet 13. juni 2022 Mye minneverdig fra Supernatural. Falt vel av i sesong 8 eller noe, men hender jeg setter på en episode eller to fra de tidligere sesongene ny: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. juni 2022 Del Skrevet 13. juni 2022 (endret) Det må være Heroes. Så aldri den serien ferdig. Ble litt lei den for å være ærlig. Men god serie da! Så hovedskuespilleren sist i Scream 4 var det vel? Siden jeg er 100% sikker på at det er den serien starter jeg en ny. Denne er faktisk en av favorittseriene mine. Skikkelig god. Spent på om noen her har sett den. Ny: Endret 13. juni 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. juni 2022 Del Skrevet 13. juni 2022 Siden ingen har kommet opp med en løsning på oppgaven så slutter jeg den her: "The mafia only kills in summer" er serien. Veldig god serie om en familie i Palermo som viser hvordan det var å leve i Sicilia på 1970-tallet, og hvordan mafiaen hadde en innvirkning på hele livet. Da er oppgaven åpen. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 13. juni 2022 Del Skrevet 13. juni 2022 Tar en da. En av tidenes beste serier IMO. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. juni 2022 Del Skrevet 13. juni 2022 Skal la noen andre få svare på denne oppgaven men herregud for en herlig serie.. Har vel sett den minst 3 ganger nå og blir like fornøyd hver gang jeg ser den. Lenke til kommentar
Deschain Skrevet 13. juni 2022 Del Skrevet 13. juni 2022 2 minutes ago, Omnia vincit amor said: Skal la noen andre få svare på denne oppgaven men herregud for en herlig serie.. Har vel sett den minst 3 ganger nå og blir like fornøyd hver gang jeg ser den. Sier meg 100 % enig her Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 13. juni 2022 Del Skrevet 13. juni 2022 Omnia vincit amor skrev (20 minutter siden): Skal la noen andre få svare på denne oppgaven men herregud for en herlig serie.. Har vel sett den minst 3 ganger nå og blir like fornøyd hver gang jeg ser den. Ja det er helt magisk. Unik stemning og ingen serie gir meg like mye frysninger og følelsesmessig berg og dalbane som denne, og Lost faktisk. Samme fyren som har laget begge, hinthint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. juni 2022 Del Skrevet 13. juni 2022 ChopperReid skrev (5 minutter siden): Ja det er helt magisk. Unik stemning og ingen serie gir meg like mye frysninger og følelsesmessig berg og dalbane som denne, og Lost faktisk. Samme fyren som har laget begge, hinthint. Jeg likte Lost veldig men vet det var andre som synes det var en berg og dalbane i forhold til story noe jeg til en vis grad kan forstå men jeg synes den var ganske bra. Fikk faktisk en kompis til å se Lost nylig og han likte den men synes kanskje det dro litt langt. Denne serien her er et gullkorn du sjelden ser ja. Skulle i grunnen ønsket han lagde flere sesonger men har respekt for skapere av serier som vet å slutte når leken er god, kanskje han lærte litt av det når han var med å lagde Lost, fordi det er mange som mener den serien ble for lang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå