Gå til innhold

Opplåsning av AMD Athlon XP 'Barton' (Nforce2?)

humbuq

Anbefalte innlegg

jeg søkte litt rundt og fant denne artikkelen om opplåsning av barton på technobabble: http://php.technobabble.com.au/article407.html

er det virkelig bare å lage en ledende bane over denne broen man trenger å gjøre for å kunne utnytte overklokkingsmulighetene i prosessoren maksimalt?

Dette er på et Nforce2 ultra hk, så det hjelper ikke med den metoden som kun funker for VIA/SIS elns..

Endret av humbuq
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har ikke prøvd.. enda.. :cool: jeg får se hva jeg finner på når jeg får prosessoren. siden de har fått det til, er det vel ikke den største sjansen for at jeg herper noe.. :roll: hehe.. men så spørs det jo hva dette egentlig låser opp.. noen mener på at man må tette alle broene, og det er jo mye mer tungvindt.. :ermm:

det er vel bare å prøve å se :devil:

Lenke til kommentar
Hvordan kan man se om cpu er låst eller ulåst? Annet enn at den er levert etter den og den datoen?

Teste den :yes:

Den jeg mottok idag var låst, men ikke så nøye for den klarer jo 11x200 og XP3200+ holder til bruken dens! (denne cpuen kom fra hwb.no)

Får en Xp2000+ Thorton fra komplett på fredag, tror den skal være ulåst. Blir morro!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...