bbios Skrevet 11. juni 2022 Del Skrevet 11. juni 2022 (endret) Kjell Olaf Winther skrev (10 timer siden): Det tyder på at du ikke er helt trygg på iPhone og IOS….som tross alt alltid fungerer. Tja…. Da har du vært heldig El æ uheldig 😅 Endret 11. juni 2022 av bbios Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 11. juni 2022 Del Skrevet 11. juni 2022 (endret) 15 minutes ago, bbios said: Tja…. Da har du vært heldig El æ uheldig 😅 Siden 2015: iPhone 6s Plus, 7s Plus, 8 Plus, XS Max, 12 Pro Max, 13 Pro Max. 256 GB. Aldri noen problemer. Min kone har arvet de fleste og fungerte like fint for henne. Heller ikke min iPad pro som snart er 5 år. Før det X-antall Sony og Sumsang. Endret 11. juni 2022 av Kjell Olaf Winther Lenke til kommentar
bbios Skrevet 11. juni 2022 Del Skrevet 11. juni 2022 Kjell Olaf Winther skrev (11 minutter siden): Siden 2015: iPhone 6s Plus, 7s Plus, 8 Plus, XS Max, 12 Pro Max, 13 Pro Max. 256 GB. Aldri noen problemer. Min kone har arvet de fleste og fungerte like fint for henne. Heller ikke min iPad pro som snart er 5 år. Før det X-antall Sony og Sumsang. Ok. Da har æ vært litt uheldig me noen oppdateringer.. Men seff ik alle da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå