Spillredaksjonen Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 Her er nye Call of Duty: Modern Warfare 2 Se avdukningsvideoen. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 (endret) Jeg er hypet for dette. Det så virkelig lovende ut. MW 2019 var knallbra og regner med dette bare blir enda bedre. Gleder meg til høsten. Make Call of duty great again! Endret 8. juni 2022 av Guybrush 3pwood Lenke til kommentar
Jaqoby Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 syns mw 2019 føltes tungt ut og clunky å spille. vil heller ha tilbake den samme gameplay følelsen som å spille mw1-mw3 eller bo1-bo2... Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 2 hours ago, Guybrush 3pwood said: Jeg er hypet for dette. Det så virkelig lovende ut. MW 2019 var knallbra og regner med dette bare blir enda bedre. Gleder meg til høsten. Make Call of duty great again! Enig! MW 2019 var super! 👍 Gleder meg, men venter seff til release... Preorder er for idiot er. Hvilket mang en battlefield fan kan attestere til 🤣 2 Lenke til kommentar
alike Skrevet 9. juni 2022 Del Skrevet 9. juni 2022 Håper på en bra singelplayer del. Det vil være eneste grunnen til at jeg kjøper det. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 9. juni 2022 Del Skrevet 9. juni 2022 (endret) alike skrev (1 time siden): Håper på en bra singelplayer del. Det vil være eneste grunnen til at jeg kjøper det. Håper på en bra multiplayer del. Det vil være eneste grunnen til at jeg kjøper det. Men skal spille storyen også, selv om jeg ikke gjorde det på Cold war eller Vanguard. Storyen på MW 2019 var bra, som med de gamle MW I og II spillene. Endret 9. juni 2022 av Guybrush 3pwood Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2022 Del Skrevet 9. juni 2022 Er vel sikret noen gode timer med enspiller innhold her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå