vihovde Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Har en kabinettvifte bak, som blåser ut. Samt to vifter i PSU. Men jeg mener at selve CPU vifta og kjøleren er _veldig_ liten.. Men siden det er boxed, så skulle den vel ha stor nok kapasitet? Har ikke klokka. Hva med å kjøpe en skikkelig maskin ? En P4 ???? Lenke til kommentar
lallis Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Hva med å kjøpe en skikkelig maskin ? En P4 ???? Vel. Bra vi holder oss til emnet, vihovde. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Har en kabinettvifte bak, som blåser ut. Samt to vifter i PSU. Men jeg mener at selve CPU vifta og kjøleren er _veldig_ liten.. Men siden det er boxed, så skulle den vel ha stor nok kapasitet? Har ikke klokka. Hva med å kjøpe en skikkelig maskin ? En P4 ???? I kontrollpanel, system-> avansert->nederste instillinger fjern haken der det står starte maskinen på nytt så får du sett meldingen. Men har du prøvd å formatere? Lenke til kommentar
lallis Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 JA! Har prøvd å formatere flere ganger. Og når jeg følger denne feilmeldingen Windows gir, så kommer følgende: "System crashed becouse of device driver. Windows cannot determ..blablabla" :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå