Nimrad Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 -Night- skrev (27 minutter siden): Men at apple tviholder på lightning kun fordi de vil ha penger for dem som kjøper skrotet er godt kjent og nå blir det enedlig ferdig , med mindre de starer med DRM i kablen. men nå blir de tvunget de burde også få bøter i millardklassen for dette tullet. Jeg er enig, men fryktelig som du overdriver da. For verdens største selskap er pengene i å ha sin egen plugg noe ingen bryr seg om. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 Alle de andre skulle fulgt etter Apple og brukt Lightning de også. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 sedsberg skrev (2 minutter siden): Alle de andre skulle fulgt etter Apple og brukt Lightning de også. Sånn at vi fortsatt var låst til 480 Mbps overføringshastighet og tregere lading?🤔 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 sedsberg skrev (3 timer siden): Helt enig! Det burde være et unntak for innoverende og viktige selskap som Apple. Uten de hadde vi ikke hatt smarttelefoner eller datamaskiner. Nå blir de bundet på hender og føtter av EU. Selv savner jeg tiden da hver produsent hadde sin helt egne standard på ladere og datakabler. Gjerne med flere forskjellige avhengig av modell. Jo flere jo bedre. Vel, Ibm laget faktisk verdens første smarttelefon allerede i 92 og om ikke Apple hadde laget den første iPhonen hadde nok noen andre laget en smarttelefon likevel, handholdte pc'er hadde vi jo lenge før Apple kom med iPhone. Jeg foretrekker USB standarden fremfor den tregere Lightning kabelen. 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 sedsberg skrev (8 minutter siden): Alle de andre skulle fulgt etter Apple og brukt Lightning de også. La meg gjette, du bruker iPhone? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 12 minutes ago, Håvard said: Sånn at vi fortsatt var låst til 480 Mbps overføringshastighet og tregere lading?🤔 Hadde jo bare vært for Apple å innovere på nytt og få den til å støtte høyere fart og raskere lading. Bruker en Sony Iphone ja. Lenke til kommentar
koko koko Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 bedre å påby lightning/fjerne designpatenter. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 Sist jeg sjekka lightning-kabelen til Apple var det faktisk USB-C i den andre enden. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 sedsberg skrev (8 timer siden): Hadde jo bare vært for Apple å innovere på nytt og få den til å støtte høyere fart og raskere lading. Bruker en Sony Iphone ja. Det har de jo hatt mange muligheter til sålangt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå