Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 Nei det er faktisk ikke 1. april : https://www.thenationalnews.com/world/2022/06/03/indian-woman-to-marry-herself-to-highlight-self-love/ Dama må ha høye tanker om seg selv…… Lenke til kommentar
Outlier616 Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 Det er en greie som irriterer meg til vanlig også, at folk er mer opptatt av alt staset rundt ekteskapet, enn selve forholdet de inngår. Så det overrasker meg ikke om dette blir en gimmick etter hvert 😄 2 1 Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 I en del kulturer er ugifte kvinner nærmest fritt vilt så med "sivilstatus: gift" kan hun slippe unna mye tull. Skjønner henne godt 3 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 Det er i hvert fall et ekteskap som har mulighet til å vare livet ut. 2 1 Lenke til kommentar
Selfuniverse Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 Var det kjærlighet ved første speil? 4 Lenke til kommentar
Outlier616 Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 Det er i det minste en fordel å gifte seg med noen man er glad i og man er sikker på at man alltid vil være sammen med 😆 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 Dama har misforstått noe helt vesentlig, eller så har hun mangelfullt utviklede sjelsevner. I så fall burde hun vært skjermet fra offentligheten…. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 Jeg hadde ikke giddet å gifte meg med meg selv. Skjønner ikke at fruen holder ut... 2 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 For noen år siden var det en kvinne som forelsket seg i lysekronen sin. Så slike ting er ikke noe nytt Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 RRhoads skrev (12 timer siden): Det er i hvert fall et ekteskap som har mulighet til å vare livet ut. Faktisk er det folk som tar ut skilsmisse etter å ha giftet seg med seg selv 😛 Hun ene tok ut skilsmisse etter 90 dager 😛 Lenke til kommentar
Gjest Baardsen Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 Hun har vel falt pladask for sin bedre halvdel. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 Dette går vel inn i internett-vandrehistorie velvet sammen med "dame som får orgasme av å ta på porselen" Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 En kan ikke gifte seg med seg selv. Giftemål må være mellom to mennesker. Er vel ingen land som godtar dette. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 Svein M skrev (12 minutter siden): En kan ikke gifte seg med seg selv. Giftemål må være mellom to mennesker. Er vel ingen land som godtar dette. Det er tillatt å gifte seg med seg selv i flere land. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 Da kan man sexe med noen man elsker innenfor ekteskapets fire vegger. Eller for så vidt slippe, med noen man ikke elsker. Lenke til kommentar
Nyidag Skrevet 9. juni 2022 Del Skrevet 9. juni 2022 håper det ikke blir en bitter skilsmisse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 12. juni 2022 Del Skrevet 12. juni 2022 Inspector skrev (På 6.6.2022 den 21.34): Nei det er faktisk ikke 1. april : https://www.thenationalnews.com/world/2022/06/03/indian-woman-to-marry-herself-to-highlight-self-love/ Dama må ha høye tanker om seg selv…… Selvekteskap; en ideell løsning for den schizofrene…… :-)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå