ProphetSe7en Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 Har noen høyttalere og en reveiver som ikke er i bruk lengre, men aner ikke hva jeg kan selge noe slikt for. Noen tips til hva jeg realistisk kan få for dette? - Denon AVR-X1400H Hjemmekinoreceiver - Dynaudio DM SENTERKANAL - Dynaudio DM 2/7 - høyttalerstativ Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2022 Ingen innspill? 3000? 6000? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 16. juni 2022 Del Skrevet 16. juni 2022 Hva om jeg sier at det er verdt 2000,- og ønsker å kjøpe det, og virkelig verdi er 5000,-? Ikke ment å være ufin, men skal man selge noe uten å bli rundlurt, så må man orientere seg i markedet og finne ut selv hva som er markedsverdien på det man ønsker å selge. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2022 Det er jo derfor jeg spør her på denne delen av forumet. Større sjanse for at noen her har kunnskap rundt dette enn at jeg skal tippe en tilfeldig sum. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 17. juni 2022 Del Skrevet 17. juni 2022 Beklager, jeg skrev noe langt som jeg sensurerte hvor jeg bl.a nevnte at det kan være lurt å sjekke finn.no da det er veldig få som vet hva som er verdien på tilfeldig utstyr som man ikke vet hvor gammel er og tilstand til. Så, anbefaler å sjekke finn.no Lenke til kommentar
-Mort3n Skrevet 18. juni 2022 Del Skrevet 18. juni 2022 Skal man gi en ca prisverdi er det greit å kanskje vite: - Pris på utstyret nytt ? - Alder på utstyr ? - Tilstand/slitasje/skader/Mangler ? - Har du kvittering ? Evnt orginal eskene ? Og bilder hjelper MASSE for å få et inntrykk 2 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 18. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2022 Fra 2016, kjøpt nytt Ingen slitasje, skader eller tilsvarende, bortsett fra at det må tørkes støv av det 😅 Kvittering har jeg, ingen original emballasje Legger med noen bilder. Når jeg lager annonse blir det selvsagt noen bedre bilder. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 18. juni 2022 Del Skrevet 18. juni 2022 AVR-en hadde jeg vel kanskje strukket meg til 1500 kroner for. Mulig du kan få bittelitt mer også. Fordel at det er 4K med HDCP 2.2 selv om den er noen år gammel. Høyttalere kan være litt vanskelige, og et spørsmål om "hvem man treffer". Her er det vel snakk om over 10 år gamle høyttalere, så selv om de er pent brukt osv, er det kanskje ikke all verdens av verdi, med mindre det ikke er en høyttalertype "som er kjent og ettertraktet". Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. juni 2022 Del Skrevet 18. juni 2022 Tror nok dette er for spesielt interesserte. De alle fleste (unge) vil ha små kompakte dingser de kan koble mobilen sin til, men dette er jo ikke hele markedet. Dette faller vel litt på at det er verken fugl eller fisk og folk gidder sjelden å kjøpe noe halvferdig når det heller kan kjøpe akkurat det de vil ha. Det er jo bare å legge det ut til en "høy" pris og så justere ned over tid til du får napp. Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 18. juni 2022 Del Skrevet 18. juni 2022 Vær obs på at appen til Denon AVRen er søppel! Denon AVR 2016 eller noe sånt heter den og kræsjer mobiler stadig vekk! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 18. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2022 Heos har jeg brukt. Men trenger da ikke noen app, full støtte for airplay, casting osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå