Gå til innhold

pc'en fryser på 1. reboot forsøk

Homme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmmm.. :ermm:

Har egentlig ikke noe saklig og si til problemet men.. jeg opplever bare at denne PCen her (skole pcen min) henger seg i BIOSen hver gang jeg skrur den på. Men vist jeg trykker den kjapt av og på igjen så fungerer den så glatt som bare det...

Bortsett fra at harddiskene i disse maskinene er 1-bråkete og 2-alt for trege i forhold til resten av PCen...

Pcen hjemme har prestert og gjøre det samme som du sier din gjør men... det er ytterst skjeldent den finner på det da, men det har hendt at jeg har måtte reboote den opp til 3 ganger før den vil vere venn igjen...

:dontgetit:

Lenke til kommentar
når jeg rebooter pc'en min så fryser den når jeg har kommet inn i xp så jeg må reboote 2ganger. men når jeg har reboote for 2.gang da funker allt helt fint. irriterannes at jeg _alltid_ må reboote 2ganger før den funker

skjedde det samme med win98 som jeg hadde..... manglende oppstartsfil.... eneste jeg vet om og gjøre er og ta backup av filer... og reinstalere....

Lenke til kommentar
Hmmmm.. :ermm:

Har egentlig ikke noe saklig og si til problemet men.. jeg opplever bare at denne PCen her (skole pcen min) henger seg i BIOSen hver gang jeg skrur den på. Men vist jeg trykker den kjapt av og på igjen så fungerer den så glatt som bare det...

Bortsett fra at harddiskene i disse maskinene er 1-bråkete og 2-alt for trege i forhold til resten av PCen...

Pcen hjemme har prestert og gjøre det samme som du sier din gjør men... det er ytterst skjeldent den finner på det da, men det har hendt at jeg har måtte reboote den opp til 3 ganger før den vil vere venn igjen...

fujitsu simens ?

Lenke til kommentar
Hmmmm..  :ermm:

fujitsu simens ?

tror ik at det har no med FS pcne og gjøre......... de har jo bad rykte på seg da men..... hmmmmmmmmm....... nei jeg vet ik jeg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...