GÃ¥ til innhold

Lagre bilder til SD kort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
torbjornhb skrev (1 time siden):

Hei 🙂 

Modern sin telefon en fullere enn noen russ noen gang har vært. Hvordan i heiteste får jeg alle bilder og video over til et SD kort? Og gjerne fortsette automatisk lagring til SD kortet?

Hvorfor ikke lagre dem på Google ?
Det går automatisk hver gang man tar et bilde og så kan det slettes fra telefonen.

Endret av Frank Olsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Frank Olsen skrev (3 minutter siden):

Hvorfor ikke lagre dem på Google ?
Det går automatisk hver gang man tar et bilde og så kan det slettes fra telefonen.

Har gjort det også, men ønsket å ha de på telefonen i tillegg 🙂. Men kapitulerte fullstendig nå og slettet alle sammen. Ligger både på Google Photos of Onedrive.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (1 time siden):

Har gjort det også, men ønsket å ha de på telefonen i tillegg 🙂. Men kapitulerte fullstendig nå og slettet alle sammen. Ligger både på Google Photos of Onedrive.

Du (hun) "har de" jo på telefonen fremdeles selv om de ligger hos Google 🙂

Og det er enklere å finne bilder du er på jakt etter hos Google enn på galleriet på telefonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Frank Olsen skrev (3 minutter siden):

Du (hun) "har de" jo på telefonen fremdeles selv om de ligger hos Google 🙂

Og det er enklere å finne bilder du er på jakt etter hos Google enn på galleriet på telefonen.

Joda... Men de ligger jo kun i nettskyen når de slettes fra internminne. Men bedre det enn alternativet🙂

Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (1 time siden):

Modern sin telefon en fullere enn noen russ noen gang har vært. Hvordan i heiteste får jeg alle bilder og video over til et SD kort? Og gjerne fortsette automatisk lagring til SD kortet?

Hvor stort SD kort er det snakk om? Gammelt og utdatert størrelse og verdt å kjøpe nytt større nå?

Som andre har nevnt er SD adapter eller koble telefon til USB kabel så bildene mappes til disk på datamaskin.

Ofte beste å sortere bilder på større skjerm så man kan se kvalitet.

Jeg bruker selv sftp for overføring, men har litt spesielt OS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
linux-fan skrev (3 minutter siden):

Hvor stort SD kort er det snakk om? Gammelt og utdatert størrelse og verdt å kjøpe nytt større nå?

Som andre har nevnt er SD adapter eller koble telefon til USB kabel så bildene mappes til disk på datamaskin.

Ofte beste å sortere bilder på større skjerm så man kan se kvalitet.

Jeg bruker selv sftp for overføring, men har litt spesielt OS.

Takker.

Det var et toppklasse 64 GB kort, men ble for lite. Men slettet skatt 12000 bilder og video. Alt ligger i Google Photos 🙂

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...