Gå til innhold

Hvordan får enCD key til et spill man har kjøpt?

Anbefalte innlegg

Har ikke kviteringa dessverre.

Kjøpte Highland Warriors men mista seff den dumme Boka som følger med. IRRITERT!!!

Det jeg vil fram til, er, er det lovlig? Mener ikke at noen skal bryte noen regler for å gi meg det, men er det lovlig? Du kan se coveret, alt som fulgte med, til og med CDen har jeg, men ikke den FORBASKEDE boka !!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hypotetisk eksempel:

Du kjøpte spillet. Brente CD'en og ga en kopi til en venn.

Du kommer hit og hyler opp om at du har mistet key, men viser til at du har cover og original-CD.

Påberoper deg retten til en ny CD-key.

Hmmm...nope...det er jo ikke slik det fungerer...og en av grunnene er forklart gjennom dette hypotetiske eksempelet.

Lenke til kommentar
Voldsomt til folk som misster cd-key`en sin og lager post om det. :roll:

He he he...ja like voldsomt som dette plutselig behovet for å lage såkalte "back-up" kopier av spillene sine.

Jeg har siden 1977 prestert å miste hele 0 spill og har aldri heller ødelagt et eneste spill. Eller jo søren...en eneste gang skjedde det. Jeg hadde aller første versjonen av Everquest liggende på en stol...la et klesplagg på stolen og hadde glemt hele greia da jeg skulle sette meg på stolen senere på dagen...crunch og knekt CD.

Lenke til kommentar

@Heales: Latterlig. Du aner jo pine ikke å du snakker om. Jeg gir ikke brente kopier, ikke til mine aller beste venner en gang. Vet hvor mye det ødelegge for industrien. Det blir for dumt å anklage andre, i dette tilfellet meg, for ting du kanskje selv gjør!

Jeg har ikke fått noe svar på mitt spm, altså er det lov?

Lenke til kommentar
@Heales: Latterlig. Du aner jo pine ikke å du snakker om. Jeg gir ikke brente kopier, ikke til mine aller beste venner en gang. Vet hvor mye det ødelegge for industrien. Det blir for dumt å anklage andre, i dette tilfellet meg, for ting du kanskje selv gjør!

Jeg har ikke fått noe svar på mitt spm, altså er det lov?

Anklage? Hvem? Hvor? Når?

Les innlegget mitt en gang til du...hva starter det med?

Et hypotetisk eksempel...jau jau det gjør det.

Resten bør du selv sette inn i riktig sammenheng.

Lenke til kommentar

""Du kjøpte spillet. Brente CD'en og ga en kopi til en venn.

Du kommer hit og hyler opp om at du har mistet key, men viser til at du har cover og original-CD.

Påberoper deg retten til en ny CD-key.""

Ok, jeg ble bare litt irritert. Men bare så du vet det, det er ikke sånn som du skriver over det faktisk er. Blir bare så irritert over sånn ;) Beklager ;)

Lenke til kommentar

Ok, jeg ble bare litt irritert. Men bare så du vet det, det er ikke sånn som du skriver over det faktisk er. Blir bare så irritert over sånn ;) Beklager ;)

Var jo derfor jeg skrev et hypotetisk eksempel...og jeg valgte deg fordi du spurte, og ved å bruke deg selv og den informasjonen du ga var det noe lettere å få frem et poeng.

Lenke til kommentar
Hypotetisk eksempel:

Hmmm...nope...det er jo ikke slik det fungerer...og en av grunnene er forklart gjennom dette hypotetiske eksempelet.

Dette er spam og mistenkeliggjøring av personer, en slik post til så

trykker jeg mod. knappen, vær sikker :mad:

Lenke til kommentar
Hypotetisk eksempel:

Dette er spam og mistenkeliggjøring av personer, en slik post til så

trykker jeg mod. knappen, vær sikker :mad:

Enten så er det spam og da kan du trykke knappen med en gang...eller så er det ikke spam. Bestem deg i det minste i stedet for å sitte her å sutre.

Endret av Heales
Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Neverwinter Nights i sist uke på Obs! for 99 kr (sikkert feilpriset) og gledet meg til å spille det online. Gretten ble jeg da jeg fikk beskjed om at min serial var i bruk da jeg ville spille det... Jeg kontakta Bioware, og de var kjappe med å sende meg mail tilbake, etter noen få spørsmål og bla bla fikk jeg tilsendt en ny serial fra dem som virket, kjempe service spør du meg :)

Lenke til kommentar

"Har mista CD key til et spill jeg har kjøpt, åssn få ny?"

eller som det egentlig burde vere:

"har lasta ned et spill fra internett, og trenger cd key (og helst også nocd crack) for å spille det, kan noen hjelpe meg?"

;)

Seriøst:

Kjøp nytt spill, evt. kontakt produsenten og _bevis_ at du faktisk har kjøpt spillet....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...