Auto Asmodeus Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 (endret) Ingen som husker denne? Snakker om self-own… Endret 7. juni 2022 av Retroman 1 2 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 Jeg forstår ikke at acti blizz våger. De ødelegger bare for seg selv, det gode ryktet ryker. WoW, overwatch, hearthstone og diablo har underprestert de siste årene. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 Vegard# skrev (20 timer siden): Dette synes jeg var en voldsomt navlebeskuende kommentar. At spill designes for å være en objektivt dårligere opplevelse uten å bruke store mengder penger går utover absolutt alle (utenom bonusene til Kotick & co) Hva er navlebeskuende?! Er det noen som sier at gratisspill designes for å være dårlig? Warframe og POE er free. Diablo og Lost Ark er Pay to win. Selv om Lost Ark før eller senere blir p2w så er det fortsatt et veldig bra spill. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 (endret) MrLuni skrev (6 minutter siden): Diablo og Lost Ark er Pay to win. Diablo ble regelrett hypet av Blizzard til at det IKKE skulle være P2W (Wyatt Cheng). Men det var det likevel. Men du mener vel fremdeles at dette er bra for de fattige barna i India? Slik at de kan bli knust i det samme øyeblikk de logger inn i en PvP? Endret 7. juni 2022 av bshagen Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 @MrLuni og det er random chance. Så f.eks, hvis du tenker du ønsker å kunn gi 500kr for å få gems, og jeg gjør det samme så kan det hende at jeg kommer ut av dette MYE bedre enn deg og knuser deg hver eneste gang. Er dette riktig, syns du? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 Om jeg syns det er riktig? Syns du det er verd å spørre om? Hva syns du? Lootbox er selvfølgelig søppel. Aldri likt det. Kan godt banne hele systemet. Altså... Det er et mobilspill. Er folk virkelig overrasket over hvordan det ble? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 MrLuni skrev (11 minutter siden): Om jeg syns det er riktig? Syns du det er verd å spørre om? Hva syns du? Du kom jo med et argument der dette var bra for de som var fattig? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 Jeg sa ikke at Immoratl var bra. Jeg sa at gratisspill var bra. Syns du ikke dette er en ganske stor forskjell? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 MrLuni skrev (11 minutter siden): Jeg sa ikke at Immoratl var bra. Jeg sa at gratisspill var bra. Syns du ikke dette er en ganske stor forskjell? Du sammelignet jo dette og du ber folk nyte spillet "så lange det går" og nærmest forsvarer dette med din "funfact" der du tenker at dette er en bra ting for de som ikke har råd til spillet - et spill som egentlig ikke er spillbart for de uten penger (avslørt nå av x-antall youtubere etterhvert som de spiller igjennom det). Unnskyld, men hvor ror du hen? 2 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 Jeg sa: "Bare å nyte det gratis så lenge det går. Ingen som tvinges til å bruke cash." Jeg forsvarer gratisspill og muligheten til å spille uten å bruke penger. Lenke til kommentar
Curuion Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 12 minutes ago, MrLuni said: Jeg forsvarer gratisspill og muligheten til å spille uten å bruke penger. Slike gratis spill er ikke noe å forsvare, må se an forretnings modellen. Stor forskjell på Immortal og PoE. 1 Lenke til kommentar
etreX Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 MrLuni skrev: Bare å nyte det gratis så lenge det går. Ingen som tvinges til å bruke cash. Det er et gratis spill.. Selvfølgelig koster det cash å bli "ferdig" med spillet. Lost Ark er også gratis, og det er mange timer god fun som er gratis, men når man kommer til et punkt så må man åpne pengepungen. En liten "funfact" Det er mange land der kids ikke har mulighet/penger til å kjøpe seg spill. Feks. India. Syns det er flott med gratis spill sånn sett. trenger da ikke betale ei eneste krone i Lost Ark Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 MrLuni skrev (26 minutter siden): Jeg forsvarer gratisspill og muligheten til å spille uten å bruke penger. .. og spillet er nå bevislig omtrent uspillbart uten og bruke penger og det er rett og slett en cash grab. At dette er noe du forsvarer er helt utrolig .. 2 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 True. Ikke i Immortal heller, selv om det er et drittspill. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 bshagen skrev (Akkurat nå): .. og spillet er nå bevislig omtrent uspillbart uten og bruke penger og det er rett og slett en cash grab. At dette er noe du forsvarer er helt utrolig .. Jeg har aldri forsvart Immortal. At du er imot Lost Ark er helt merkelig. Lenke til kommentar
Plyndre Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 (endret) Aldri likt mobilspill men Immortal er faktisk knallgodt. Her sitter folk hardnakka og nekter av prinsipp mens de går glipp av en solid spillopplevelse, som politikere er dere - og det kommer lite godt ut av det. Glem betalingsbiten, du får alt gratis. Ingen her som hadde blitt best uansett. Hvis man skal være så sykt prinsipiel og redde verden, gjør det heller på noe som betyr noe - ta ansvar for helsa di, uttrykk drømmen din og bidra til noe godt i verden? Slik det ser ut nå er det minimalt med tid for spill og surr. Men fy, SPILLET ER JAVLIG BRA! Endret 8. juni 2022 av Plyndre 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 Merkelig greie, bruker som ble laget for en halvtime siden dukker opp i en tråd bare for å skryte av et "spill" som bevislig er et ødelagt "spill" laget ene og alene for å ta penga til folk. 4 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 Ja det plopper visst opp en del sånne for tida, tror de er bots. Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 Plyndre skrev (2 timer siden): Ingen her som hadde blitt best uansett. Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
Dukat Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 Activision vil nå drøye lanseringen av Diablo IV slik at de kan melke folk for mest mulig penger via Diablo Immoral. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå